با بارش شدید و دوباره باران در فیروزکوه، سیل سوم جاری شد و خدامات رسانی را دچار کندی کرد.

وقوع مجدد سیل در فیروزکوه / آمار جدید جان‌باختگان سیل در امامزاده داوود و فیروزکوه

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، استاندار تهران از کشف یک نیم تنه جدید در امامزاده داود خبر داد و گفت منتظر اعلام نظریه پزشکی قانونی هستیم تا مشخص شود ایا جسد نیم تنه کشف شده مربوط به پیکر اجساد قبلی کشف شده است یا اینکه جسد متعلق به مفقودی های امامزاده داود است.

محسن منصوری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز گذشته ۲پیکر جدید از قربانیان در امامزاده داود کشف شده است افزود: تعداد قربانیان در امامزاده داود به ۲۲ نفر افزایش یافته است ضمن اینکه تعداد جان باختگان در فیروزکوه نیز ۱۵ نفر است.

وی ادامه داد: یک نفر در دماوند، یک نفر در شمیرانات و ۴نفر نیز در پردیس بر اثر سیلاب جان خود را از دست داده اند. 

وقوع سیل دوباره در فیروزکوه

استاندار تهران با اشاره به بارش های شب گذشته از وقوع مجدد سیل در فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: در محدوده مزداران بارش ها سنگین بود که این موضوع منجر به جاری شدن سیل در این محدوده برای بار سوم شده است.
منصوری اضافه کرد: جاری شدن سیل منجر به کند شدن عملیات امدادی و خدماتی شده است ضمن اینکه بخشی از مسیر دسترسی به این منطقه مسدود شده بود که با تلاش انجام شده، صبح امروز این مسیر بازگشایی شده است. 
رییس شورای تامین استان تهران از براورد ریالی خسارت های وارد شده تا چند روز اینده خبر داد و گفت: بلافاصله بعد براورده خسارت موضوع برای جبران ان به هیئت دولت ارسال خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید