قیمت تارا اتوماتیک در بازار امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ با کاهش ۵ میلیون تومانی به ۵۹۵ میلیون تومان است.

کاهش قیمت پژو ۲۰۷ در بازار / قیمت خودروهای پرطرفدار در بازار اعلام شد + جدول

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، بازار در رکود قرار دارد. اما در ۱۰ روز گذشته شاهد نوسان قیمت‌ خودرو بودیم. به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز این روند نوسانی ادامه داشته باشد.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۱۱ میلیون تومان رسید.

البته پژو ۲۰۷ اتومات با ۶ میلیون کاهش قیمت نسبت به دیروز، به قیمت ۶۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ دو  مدل ۱۴۰۱ به ۳۰۳ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۶۱ میلیون تومان پیش رفت.

تارا اتوماتیک نیز امروز با ۵ میلیون کاهش قیمت همراه بود. این خودرو در بازار امروز در قیمت ۵۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بازار خودرو در رکود است

بهرام شهریاری، کارشناس صنعت خودرو  گفت: در حال حاضر بازار در رکود قرار دارد. اما نکته قابل توجه این است که در ۱۰ روز گذشته شاهد نوسان قیمت‌ها بودیم. در روزهای گذشته میزان عرضه خودرو به بازار افزایش یافت و عرضه و تقاضا مقداری در حالت تعادلی قرار گرفت. به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز این روند نوسانی در بازار خودروی کشور ادامه داشته باشد.

اما کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر قیمت‌ خودرو با تغییر چندانی همراه نیست. زیرا خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد. سرمایه سرگردانی که به دست مردم است، باعث بالا رفتن تقاضا و پاسخگو نبودن میزان عرضه خودرو به بازار می‌شود. تا زمانی که تعادل میان عرضه و تقاضا برقرار نشود، روند بازار به همین شکل ادامه خواهد داشت.

جدیدترین قیمت تیبا، پراید، کوییک، شاهین و تارا | این خودرو ۶ میلیون تومان ارزان شد

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید