بنا به اظهارات معاون وزیر کشور، هرچند که غالبا بیکاری و وضعیت معیشتی نامناسب را از عوامل طلاق ذکر می کنند، اما آمارها حاکی است که اکنون طلاق در میان ثروتمندان رواج بسیار بیشتری دارد.

معاون وزیر کشور: ثروتمندان بیشتر از همه طلاق می‌گیرند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محمد عباسی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی موجود در کشور مورد شناسایی قرار گرفته که مهمترین آنان شامل اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی، حاشیه نشینی و کودکان کار است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور بیان داشت: این آسیب‌های اجتماعی سلامت روانی جامعه ما را تهدید کرده و تحت الشعاع قرار می‌دهد.

عباسی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم به موضوعات فرهنگی ابراز داشت: مرکز رصد اجتماعی با همکاری ارگان‌ها و نهادهای مختلف و متولی امر مسائل اجتماعی تشکیل شده است که پایش های اجتماعی صورت گرفته در این مرکز؛ به بخش مرکزی این مرکز ارجاع داده می‌شود و مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در کشور در حال رشد است افزود: برخی‌ها علل اصلی آسیب‌های اجتماعی را موضوعات معیشتی و بیکاری عنوان می‌کنند اما آمارها نشان می‌دهد که ۶۵ درصد معتادان متجاهر از شاغلین بودند و بیشترین طلاق نیز در بین زوج‌هایی رخ می‌دهد که از قشر ثروتمند جامعه هستند.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور تاکید کرد: ریشه‌ها و علل آسیب‌های اجتماعی به صورت مستمر رصد می‌شود و همگان می‌بایست نسبت به معضلات و چالش‌های اجتماعی حساسیت داشته باشند و با کار جهادی در این عرصه قدم‌هایی در راستای رفع این آسیب‌ها برداشته شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید