نشست هم اندیشی عفاف و حجاب به ریاست آیت‌الله صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با حضور علی صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی، ذبیح الله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی برگزار شد.

ریاست دکتر شایان بر شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک مسکن

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا، در حاشیه نشست هم اندیشی عفاف و حجاب، آیت الله صدیقی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر در بانک‌های مختلف را به مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی از جمله دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، اعطا کرد.

هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر لزوم توجه شبکه بانکی به موضوع عفاف و حجاب، از مدیران عامل درخواست کرد تا در این زمینه اقدامات لازم را در جهت توسعه هر چه بیشتر فرهنگ حجاب و عفاف انجام دهند.

بر اساس این گزارش، بانک مسکن پیش از این نیز در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اقداماتی انجام داده که ابلاغ ‌نامه‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به شاخص‌های عفاف و حجاب در سطح ستاد و شعب از جمله این موارد است.

همچنین بانک مسکن همواره برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جلسات عفاف و حجاب برای کارکنان را در دستور کار قرار داده است.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و هنری برای کارکنان، توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در سطح کارکنان با برگزاری مسابقات کتاب خوانی موضوعی و نیز توزیع کتاب‌های مرتبط، بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، برگزاری جشن تکلیف و اهدای هدایا به فرزندان تازه مکلف شده همکاران در تمامی استان‌ها و برگزاری جلساتی با بازرسان ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای ارزیابی عملکرد استان‌های مختلف، بخشی از اقدامات بانک مسکن در این حوزه است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید