در دولت سیزدهم با توجه به رویکرد مردمی این دولت و همچنین برگزاری متعدد میزهای خدمت، سطح پاسخگویی شبکه بانکی کشور افزایش چشمگیری یافته است.

ارتقاء سطح پاسخگویی شبکه بانکی کشور در دولت سیزدهم

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا، مرکز بازرسی وزارت اقتصاد برای تحرک بخشی به نظام بانکی و مالیاتی در پاسخگویی به مطالبات مردم فعالیت خود را منسجم تر کرده است.

در همین راستا، با توجه به نیاز هر چه بیشتر فضای مالی و بانکی به پاسخگویی و شفاف سازی و افزایش مطالبات مردم و فعالان اقتصادی با ارتقاء سطح خدمات در این حوزه، مرکز بازرسی وزارت اقتصاد برای همسان سازی مطالبات و سطح پاسخگویی وارد عمل شده است.

خوشبختانه آمارهای انتشار یافته از میزهای ارتباطات مردمی حوزه وزارت اقتصاد که در جریان سفرهای استانی رییس جمهوری منتشر شده حاکی از آن است که پس از استقرار دولت سیزدهم و رویکرد مردمی وزارت اقتصاد و همچنین نظارت مستمر آن، نظام بانکی و مالیاتی فعالیت خود را در این بخش نسبت به گذشته افزایش داده و پاسخگویی مدیران، رشد چشمگیری داشته است.

نتایج دریافتی از گزارش‌های مسوولان مرکز بازرسی وزارت اقتصاد در زمینه پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه های بانکی، مالیاتی، بیمه و ... نشان می دهد، بیش از سیصد هزار مراجعه حضوری چهره به چهره و ملاقات غیرحضوری ظرف مدت فعالیت دولت سیزدهم صورت گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید