مدیرعامل بانک مسکن گفت: امروز دیگر، یک ساختمان یا یک شعبه با وسعت و مساحت بزرگ نمی‌تواند یک مزیت برای بانک باشد، بلکه خدمات فوری، بهنگام و برخط بهترین تبلیغ برای بانک است.

اعتماد بانک مسکن به شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا، دکتر محمود شایان در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک مسکن و اپراتور دانش‌بنیان آی‌تی‌ساز در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، با اشاره به نامگذاری امسال به «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» اظهار داشت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بانک مسکن بلافاصله این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داد و تلاش کردیم تا در عمل، شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است را محقق کنیم. به همین منظور جلسات کارشناسی و فنی بین معاونت فناوری اطلاعات و مدیران آی‌تی ساز برگزار شد.

وی افزود: خروجی جلسات منتج به این تفاهم‌نامه شد تا خدمات بانک مسکن از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی به مردم ارایه شود.

مدیرعامل بانک مسکن، ادامه داد: با توجه به توانمندی‌ها و امکانات شرکت آی‌تی ساز از جمله سامانه استعلام و احراز هویت و همچنین ارتباط با دفاتر پیشخوان دولت، می‌توان از این ظرفیت در جهت هدایت بانکداری سنتی به سمت بانکداری الکترونیک و در نهایت بانکداری دیجیتال بهره برد.

دکتر شایان، با تاکید بر اینکه بعد از شیوع کرونا بسیاری از فعالیت‌های مردم غیرحضوری شد، گفت: امروز دیگر، یک ساختمان یا یک شعبه با وسعت و مساحت بزرگ نمی‌تواند مزیتی برای بانک باشد، بلکه خدمات فوری، بهنگام و برخط، بهترین تبلیغ برای بانک است.

بر اساس این گزارش، در قالب این تفاهم‌نامه، مشتریان بانک مسکن در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق روستایی، می‌توانند از خدمات بانک، از طریق ۷ هزار دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی سراسر کشور بهره‌مند شوند که در فاز اول این پروژه ارایه خدمات از طریق هزار دفتر خدماتی فراهم شده است.

این روند منجر به دسترسی مشتریان بانک مسکن در نقاط دور کشور به شعب این بانک، از طریق دفاتر مذکور می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید