طی مراسمی با حضور مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران از مدیرعامل بانک مسکن تقدیر بعمل آمد.

تقدیر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیرعامل بانک مسکن

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام لطف الله ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران از دکتر محمود شایان، مدیر عامل بانک مسکن به پاس خدمات قابل توجه این بانک به ایثارگران و خانواده شهدا با اعطای لوح تقدیری، تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون امور اعتباری بانک و مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت حضور داشتند.

حجت الاسلام ثقفی ضمن اعطای این لوح از توجه ویژه مدیرعامل بانک مسکن به فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد و گفت: شاهد ارایه خدمات قابل توجهی به ایثارگران و خانواده معزز شهدا در بانک مسکن هستیم.

در ادامه لوح تقدیر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران به دکتر محمود شایان اهدا شد.

در بخشی از متن تقدیرنامه امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیرعامل بانک مسکن آمده است:

«تلاش‌هایتان در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای گرانمایه ستودنی و خدمات‌رسانی به خانواده معزز آن‌ها در خور توجه و شایسته تقدیر است. اینجانب از اقدامات موثر جنابعالی در پیگیری امورات ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سازمان مربوطه تقدیر و تشکر به عمل می‌آورم.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید