یک دختر جوان که بر روی گوشی همراه در حال شارژ خود به خواب رفته بود به علت برق گرفتگی شدید فوت کرد.

 گوشی در حال شارژ جان دختر ۱۷ ساله را گرفت

یک دختر ۱۷ ساله چینی به نام خورن در ۲۷ جولای پس از استحمام، بر روی گوشی همراه که در حال شارژ بود به خواب رفت و بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

به گزارش سلام نو به نقل از  باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت alghad، جسد این دختر در استان کراتی کشف شد. طبق تحقیقات پزشکی قانونی، خورن پس از استحمام فورا گوشی خود را به شارژر وصل کرد و سهوا بر روی دستگاه خود دراز کشید به همین علت دچار برق گرفتگی شدید شد و جان خود را از دست داد.

در پی این حادثه کاربران خارجی فضای مجازی بحث‌های در مورد ایمنی شارژرهای گوشی به راه انداختند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

یکی از کاربران اینترنت نوشت: "مسئولان باید کمپین‌هایی در مورد نحوه کار با برق برگزار کنند. زیرا مردم پس از استحمام سیم‌های شارژر را لمس می‌کنند و اینگونه حوادث زیاد اتفاق می‌افتد. "

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی گفت: استفاده از شارژر بر روی تختخواب درست نیست، زیرا ممکن است حتی اگر بدن خشک باشد نیز دچار آسیب شود.

کارشناسان توضیح می‌دهند که احتمال اینکه فرد در معرض شوک الکتریکی از شارژر تلفن قرار بگیرد، کم است، اما در صورت استفاده از شارژر ناسازگار یا نامرغوب، خطرات آن افزایش می‌یابد، زیرا به درستی عایق بندی نشده و این امر منجر به آتش‌سوزی، گرم شدن بیش از حد یا برق‌گرفتگی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید