سومین شعبه تخصصی دانش بنیان کشور توسط بانک ملی ایران در پارک فناوری پردیس آغاز به کار ‌کرد.

افتتاح‌ سومین شعبه دانش بنیان بانک ملی ایران در پارک فناوری پردیس

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک ملی؛ عباس شفیعی رییس هیات مدیره بانک در این مراسم که با حضور مدیران ارشد این بانک، امام جمعه، فرماندار، فرماندهی انتظامی، رییس دادگستری و دادستان شهرستان پردیس و همچنین مشتریان ویژه بانک برگزار شد، با بیان اینکه این شعبه در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهمیت شرکت های دانش بنیان در اقتصاد کشور افتتاح شده است، گفت: امروز دو هزار و هشتصد و سی و ششمین شعبه فعال بانک ملی ایران در حالی افتتاح می شود که ما مکلف به کوچک سازی و کاهش تعداد شعب بانک هستیم اما افتتاح این شعبه تخصصی نشان از اهمیت حوزه فناوری های نوین و شرکت های دانش بنیان برای بانک ملی ایران دارد.

وی با تاکید بر اینکه با افتتاح شعبه تخصصی پارک فناوری پردیس خدمت رسانی بیشتر و ویژه تری به مردم گرانقدر این منطقه و همچنین شرکت های دانش بنیان خواهیم داشت، افرود: ابتدای امسال بسته حمایتی از شرکت های دانش بنیان در بانک ملی ایران به تصویب رسید و در سه ماهه نخست نیز حدود ۱۴ درصد از سبد تسهیلات بانک به این شرکت ها اختصاص یافته است. همچنین تیم حمایتی ویژه بانک به منظور کاهش بروکراسی ها در صندوق نوآوری و شکوفایی مستقر شده است.

شفیعی بیان کرد: اکنون راه نجات کشور در حوزه های اقتصادی و صنعت، شرکت های دانش بنیان هستند که باید شکوفایی این شرکت ها با حمایت بانک ها اتفاق بیافتد.

بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی نیز با تاکید بر نقش مثبت بسته ویژه حمایتی بانک ملی ایران از شرکت های دانش بنیان گفت: بانک ملی ایران اخیرا نیز تفاهم نامه ای را در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان به امضا رساند و امیدواریم بتوانیم نقش حمایتی خوبی از این شرکت ها داشته باشیم.

سید رضا خادمی رییس اداره امور شعب شرق تهران هم با بیان اینکه بیش از ۴۲۵ شرکت تخصصی و دانش بنیان در پارک فناوری پردیس فعال هستند و بانک ملی ایران به عنوان تنها بانک کشور در این مجموعه شعبه تخصصی راه اندازی کرده است، گفت: کشور ما یک کشور بانک محور است و بانک ملی ایران همواره در کنار مردم و تولید قرار دارد. این بانک امروز به کمک شرکت های دانش بنیان آمده و امیدوارم بتوانیم خدمات ارزشمندی را در این بخش ارایه کنیم.

همچنین مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس نیز در این مراسم اظهار کرد: یکی از خصوصیات این پارک به عنوان بزرگترین مجموعه فناوری این است که مجموعه فعالیت های صورت گرفته در آن به یک الگو در کشور تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه یک هزار فناوری در مجموعه پردیس داریم، تصریح کرد: بانک‌ملی ایران تنها بانکی است که شعبه تخصصی در این مجموعه دارد و امیدواریم اتفاقات خوبی را در حوزه دانشی رقم‌ بزند.

تقدیر امام جمعه پردیس از دغدغه مندی مدیران بانک ملی ایران

امام جمعه شهرستان پردیس هم در این مراسم ضمن قدردانی از دغدغه مندی مدیران بانک ملی ایران در گره گشایی از مشکلات مردم، گفت: بخش عمده تاریخ و حتی روایات به مسایل اقتصادی، قرض دادن و دست گیری از نیازمندان اشاره دارد.

وی تصریح کرد: امروز بانک ها در حوزه تسهیلات دهی ضعیف عمل می‌کنند اما بانک ملی ایران با روی گشاده بسیاری از مراجعات مردم ضعیف‌ به ما که پیرامون مسایل اقتصادی است را پاسخ می دهد. این مهم نشان می دهد بانک مذکور در این زمینه خوب ظاهر شده که مردمداری مدیران بانک قابل تقدیر است.

همچنین ظفر پور ابراهیم فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه پارک فناوری پردیس یک مجموعه دانشی در سطح ملی و فناوری بوده که می تواند به عنوان یک مرکز ثقل فناورانه در کشور نقش آفرینی کند، اظهار کرد: از مدیران بانک ملی ایران انتظار داریم که این شعبه به صورت تخصصی‌و با ارایه بسته های حمایتی، خدمت رسانی ویژه ای به شرکت های دانش بنیان طبق فرمایشات مقام معظرم رهبری داشته باشد. همچنین لازم است از نگاه خوب این بانک در راه اندازی این شعبه تخصصی قدردانی کنیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید