تیمو ورنر، مهاجم چلسی، برای اینکه جایگاهش را در خط حمله تیم ملی کشورش از دست ندهد و به بوندسلیگا بازگردد، دستمزد خود را به نصف کاهش داد.

 مهاجم چلسی برای بازگشت به لایپزیگ دستمزدش را نصف کرد

به گزارش سلام نو به نقل از دیلی میل، تیمو ورنر ۲۶ ساله از زمان انتقال به چلسی با قراردادی ۴۷.۵ میلیون پوندی دوران پرفراز و نشیبی در این تیم داشته است و اکنون به خاطر سال جام جهانی به دنبال رفتن به تیمی است که بتواند بیشتر بازی کند تا جایگاهش را در خط حمله تیم ملی کشورش از دست ندهد.

ورنر که در ۸۹ بازی برای چلسی ۲۳ گل به ثمر رسانده است، فصل گذشته تنها ۱۵ بازی در لیگ برتر را از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان است و اکنون مشتاق است تا قبل از شروع جام جهانی راهی بوندسلیگا شود. لایپزیگ اکنون در حال توافق با چلسی است تا بتواند این بازیکن را به بوندسلیگا بازگرداند.

موافقت با نصف دستمزد قبلی

ورنر نیز اکنون آماده بازگشت به لایپزیگ است و کاهش ۵۰ درصدی دستمزد را برای این انتقال می‌پذیرد. ارزش قرارداد فعلی ورنر حدود ۲۷۵ هزار پوند در هفته است.

این در حالی است که این مهاجم مورد توجه یوونتوس نیز قرار گرفته است.

یوسف پولسن، هم‌تیمی سابق ورنر در لایپزیگ، این هفته گفت: امیدوارم ورنر بازگردد، او بازیکن خوبی است. ما تیمی هستیم که تلاش می کنیم به یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا تبدیل شویم، برای این کار به بازیکنان با کیفیت نیاز دارید. ما در گذشته شرایط خوبی داشتیم و باید در این مسیر بمانیم.

وقتی از توماس توخل در مورد احتمال جدایی ورنر از چلسی قبل از پایان پنجره نقل و انتقالاتی سوال شد گفت: من در مورد این مساله چیزی نمی‌دانم، تیمو در مورد آن با من صحبت نکرده است. در حال حاضر فکر می کنم او می خواهد خود را نشان دهد. پتانسیل ورنر بالاست.

خود این مهاجم نیز گفت: واضح است که می‌خواهم بیشتر بازی کنم و باید بیشتر بازی کنم تا ابتدا برای اردوی قبل از جام جهانی در شرایط خوبی باشم و همچنین شانس بازی در جام جهانی را داشته باشم.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید