خودروهای چینی در بازار ایران روند افزایش قیمت را طی می کنند و میلیاردی شده اند. در گزارش زیر میزان افزایش قیمت این خودروها بررسی شده است.

خودروهای چینی امسال چقدر گران شدند؟ + جدول

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودروهای چینی حاکی از شدت گرفتن روند افزایشی قیمتی این خودروها از ابتدای فروردین ماه تاکنون است.

در بین خودروهای چینی موجود در بازار بررسی نوسانات قیمتی خودروهای برلیانس حاکی از آن است که قیمت برلیانس کراس ۱.۶۵ لیتر مدل ۱۳۹۹ از ۵۷۵ میلیون تومان در فروردین ۱۴۰۱ امروز به ۶۰۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۸ این خودرو نیز در این مدت ۳۰ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۵۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت خودروهای ام‌وی‌ام چند؟

در بین خودروهای ام‌وی‌ام نیز این جهش قیمت‌ها مشهود است به طوری که قیمت ام وی ام ۳۱۵هاچ بک پلاس مدل ۱۳۹۹ از ۴۳۰ میلیون تومان در فروردین ۱۴۰۱ امروز به ۴۶۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۴۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای جک نیز قیمت جک جی ۴ مدل ۱۴۰۰ از ۴۵۰ میلیون تومان در فروردین ۱۴۰۱ امروز به ۴۸۴ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۴۰ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۴۶۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودروهای چینی در جدول زیر آمده است:

خودروهای چینی میلیاردی شدند/ این خودرو چینی ۴۰ میلیون تومان گران شد

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید