در ویدیو زیر شاهد تصاویری از کتک کاری و درگیری فیزیکی اقوام متوفی در مراسم تشیع خواهید بود که موجب ایجاد هرج و مرج در مراسم تشییع جنازه شد.

کتک کاری اقوام متوفی در مراسم تشییع جنازه + علت چه بود؟ / فیلم

به گزارش سلام نو؛ پلیس انگلیس برای خاتمه دادن به درگیری فیزیکی که در مراسم تشییع جنازه رخ داده بود مجبور به مداخله شد. بنا به گزارش Liverpool Echo، این درگیری پس از آغاز در داخل محل برپایی تشییع جنازه به خیابان کشیده شد. پلیس پس از اطلاع از وقوع آن در محل درگیری حضور یافت و برای متفرق کردن افراد مجبور به استفاده از اسپری فلفل شد. این اتفاق روز دوشنبه و در مرسی ساید رخ داد.

بنا به گفته یکی از شاهدان عینی که نخواست نامش اعلام شود او ده‌ها خودروی پلیس را در محل تشییع جنازه دید که ماموران سعی در جداکردن افراد درگیر از یکدیگر را داشتند. بنا به گفته این شاهد عینی، یک زن فریاد می‌کشید که با اسپری فلفل مورد حمله قرار گرفته است.

بنا به گزارش این رسانه محلی انگلیس، پلیس مرسی ساید تایید کرد که یک مرد ۲۷ ساله و دو زن ۲۴ ساله را به ظن مصرف مشروبات الکلی و ایجاد بی نظمی در یک مکان عمومی بازداشت کرده است. ماموران پلیس گفتند که یک زن به اتهام اهانت به سه کارمند خانه تشییع جنازه بازداشت شده است.

یک سخنگوی پلیس در این باره گفت: «در ساعت ۴.۵۵ بعدازظهر روز دوشنبه تاریخ ۲۵ جولای ما در جریان یک درگیری در محل برپایی یک مراسم تشییع جنازه که به خیابان نیز کشیده شده بود قرار گرفتیم. سه نفر در این باره بازداشت شده اند.»

بنا به گفته این سخنگوی پلیس بازجویی از این افراد در حال انجام است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید