یک نماینده مجلس با اظهار اینکه تعارض منافع در سازمان عذا و دارو وجود دارد، گفت: باندهای مافیایی درون این سازمان جا خوش کرده اند که باید پاکسازی شوند.

نماینده مجلس: باندهای مافیایی دارو باید پاکسازی  شوند

  به گزارش سلام نو به نقل از شفاآنلاین، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید وزیر بهداشت، سازمان غذا و دارو را پاکسازی کند، گفت: تعارض منافع در سازمان غذا و دارو مشهود است.

 «محمدرضا احمدی» نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد سازمان غذا و دارو گفت: باندهایی در سازمان غذا و دارو هستند و باید ‌پاکسازی شوند. در همین رابطه هم به وزیر بهداشت تذکر داده‌ایم تا زودتر نسبت به پاکسازی در این سازمان اقدام کند.

وی با بیان اینکه مافیا در بازار دارو وجود دارد، افزود: اگر مافیای دارو در بازار دارو نبود، جاهایی همچون ناصر خسرو هم وجود نداشت. خیلی از داروها در داروخانه‌ها پیدا نمی‌شود، اما سر از بازار آزاد با قیمت گزاف در می‌آورد؛ اینها نشان از وجود باندی در حوزه دارو است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعارض منافع در سازمان غذا و دارو وجود دارد، توضیح داد: وقتی مسئولی در سازمان غذا و دارو همزمان عضو هیات مدیره یک شرکت دارویی می‌شود، چیزی جز تعارض منافع نیست؛ این که افرادی با داشتن منافعی در شرکتی، مسئولیت داشته باشند تعارض منافع و خلاف قانون است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید