کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ریاست جمهوری و نهادهای دولتی را عزمی جدی خواند.

 مردم با کشف حجاب مخالف هستند

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از عزم دولت در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سطح مسئولان خبر داد.

کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در رابطه با وضعیت حجاب در دانشگاه‌های کشور و دیدگاه دانشجویان نسبت به آن توضیح داد: من به ملت و دانشگاه‌هایمان اعتماد دارم. من در خطبه نماز جمعه هم گفته‌ام که قاطبه مردم ما با هنجارشکنی و کشف حجاب مخالف هستند و مخالفتی جدی هم دارند.

صدیقی با بیان اینکه جوانان ایرانی، آبروی انقلاب هستند، اظهار کرد: هویت ایرانی، هویت پوشش، متانت و وقار است و انتظار داریم دانشگاه‌های ما از این جهت پیشگام باشند و عقب نیفتند و به حول و قوه خداوند خواهیم دید همانطور که دانشجویان ما در مسائل اعتکاف، عزاداری امام حسین (ع)، کارهای جهادی و… بحمدالله آبروی ما هستند، در این مسئله نیز در همین راستا شکوفا خواهند شد.

وی در مورد گشت ارشاد مسئولان و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در این سطح و رصد اقدامات آن‌ها که خواست مردمی است نیز خاطرنشان کرد: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در تمام وزارتخانه‌ها حتی خود ریاست جمهوری و ارگان‌ها و نهادهای دیگر نشانه عزم جدی است که از دولت شروع می‌شود. ما امیدوار هستیم که در این زمینه نیز توفیقاتی حاصل شود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید