در مجموع طی روز جاری ١١ نفر از سیلاب خارج شد که به مراجع انتظامی و قضایی تحویل داده شدند. در ادامه اگر مجددا به افراد دیگری دسترسی پیدا شود، اعلام خواهیم کرد.

آمار اجساد یافته شده از سیل امامزاده داوود در روز جمعه

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از خارج کردن ١١ جسد از سیلاب امامزاده داوود طی روز جاری (جمعه) خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد: در ادامه روند عملیاتی نیروهای امدادی در حادثه وقوع سیلاب در محله امامزاده داوود، روز جمعه، اجساد ١١ نفر از زیر سیلاب خارج شدند.

وی گفت: این اطلاعات به این معنی نیست که جانباختگان فقط از سوی نیروهای آتش‌نشانی رهاسازی شدند، چراکه در بخش‌های عملیات، همکاران هلال احمر نیز حضور داشتند و همکاری بسیار خوبی انجام شد؛ بخصوص طی روز جاری که روز دوم عملیات محسوب می‌شد، سرعت عملیات و تعامل بین نیروها بیشتر و بهتر بود.

تحویل ۱۱ جسد به مراجع قضایی

ملکی گفت: در مجموع طی روز جمعه ١١ نفر از سیلاب خارج شد که به مراجع انتظامی و قضایی تحویل داده شدند. در ادامه اگر مجددا به افراد دیگری دسترسی پیدا شود، اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانی تهران طی ساعات شب به سمت مناطق پایین‌دست آمده و نیروهای این سازمان بار دیگر صبح به محل حادثه بازمی‌گردند، به طوری که از حدود ۷ صبح عملیات را آغاز کرده باشند. در این مدت اگر نیاز باشد، تجهیزات تعویض می‌شوند و نیروها نیز جابجا خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید