درگیری ساکت الهامی و حمید مطهری سرمربیان نساجی و هوادار در ترکیه حواشی زیادی را در روزهای گذشته درپی داشت.

علت درگیری ساکت الهامی و حمید مطهری در ترکیه چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، اعضای تیم فوتبال نساجی این روزها در اردوی ترکیه به سر می‌برند. آن‌ها در هتلی اسکان دارند که چند تیم دیگر از جمله هوادار، تیم جدید ساکت الهامی، سرمربی پیشین نساجی نیز در آن هتل حضور دارند. روز گذشته اخباری مبنی بر درگیری ساکت الهامی و حمید مطهری سرمربیان دو تیم منتشر شد که اظهارنظرهای مختلفی در این رابطه مطرح شده است.

اما اصل ماجرا به پزشک تیم هوادار که پیش از این با ساکت الهامی در نساجی همکاری می‌کرد، ربط پیدا می‌کند. پزشک پیشین تیم نساجی پس از این‌که با این تیم به توافق مالی نرسید به هوادار رفت. با توجه به این‌که او با هوادار به طور قطعی قرارداد نبسته بود، همچنان بحث بازگشتش به نساجی مطرح بود.

باتوجه به هتل مشترک دو باشگاه نساجی و هوادار در ترکیه، گفته می‌شود یکی از اعضای تیم نساجی با این پزشک در خصوص بازگشتش به تیم پیشینش مذاکره کرد. پس از اطلاع ساکت الهامی از این ماجرا، سرمربی هوادار با حمید مطهری درگیری لفظی پیدا کرد و در ادامه این درگیری به زد و خورد کشیده شد.

در این خصوص باشگاه هوادار امروز(جمعه) بیانیه‌ای صادر کرد و از سرمربی خود دفاع کرد. باشگاه نساجی نیز در این رابطه درباره ساکت الهامی و حواشی پیرامون این مربی بیانیه‌ای صادر کرد و اعلام کرد از الهامی و دستیارش عادل باباپور شکایت می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید