طی وقوع سیلاب روز گذشته در منطقه حبله رود درفیروزکوه متاسفانه ۹ شهروند جان خود را از دست دادند و ۱۶ شهروند مفقود و ۱۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

افزایش آمار کشته های سیلاب در شرق تهران + ۹ فوتی؛ ۱۲ مصدوم و ۱۶ مفقودی در فیروزکوه / آخرین جزییات

به گزارش سلام نو؛ عصر روز پنج شنبه موج دوم سیلاب و طوفان شهرستان های دماوند و فیروزکوه را در برگرفت.

استاندار تهران امروز در بازدید از مناطق آسیب دیده شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: سیلاب روز گذشته منطقه حبله رود ۹ فوتی، ۱۶ مفقودی و ۱۲ مصدوم داشت خوشبختانه ۱۰ مصدوم به صورت سرپایی درمان و دو نفر به بیمارستان منتقل شدند.

منصوری با اشاره به اینکه ۵ شهرستان در گیر سیل بودند ولی خسارت اصلی و عمده در فیروزکوه بوده، عنوان کرد: علت تأخیر امدادرسانی در این مناطق بسته شدن راه‌های دسترسی ‌و ترافیک جاده‌ای بود که پس از عادی شدن وضعیت نیروهای کمک‌رسان و دستگاه‌های امدادی موفق به خدمات رسانی شدند.

وی سپس گفت: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت تمامی شهرداری‌ها، دستگاه‌های خدماتی و اجرایی و عوامل امدادی استان و شهرستان‌های استان تهران با بسیج امکانات خدمات رسانی در فیروزکوه بیشتر و سریعتر شود.

استاندار تهران بیان کرد: شدت تخریب راه‌های بین روستایی بسیار زیاد بود و صبح موفق به بازگشایی راه‌ها شدیم، به جهت بسته بودن راه‌ها تاخیر در امدادرسانی بود.

منصوری ادامه داد: شب گذشته از طریق قطاری که از سمت گرمسار به فیروزکوه می آمد مردم را از منطقه خارج کردیم. اولویت برای ما در این شرایط کشیف مفقودین و شناسایی شروع شده و همه مجموعه ها پای کار هستند.

استاندار تهران افزود: در نوار شمالی استان خطر وقوع سیل وجود دارد لذا مردم باید رعایت کنند ولی متاسفانه شاهد هستین هنوز گردشگران به سمت فیروزکوه حرکت می کند.

منصوری در مورد وضعیت امامزاده داوود خاطر نشان کرد: رسیدگی به وضعیت سیل امامزاده داوود توسط دستگاه ها ادامه دارد و دستگاه ها پای کار هستند تا زودتر شرایط به حالت عادی باز گردد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید