عذرخواهی کردن، نشانه بلوغ یک فرد است که ارزش، هوش عاطفی و عزت نفس آن را نشان می دهد؛ در این مطلب به معرفی پنج موضوعی که نباید بابت ان از دیگران عذرخواهی کنید.

مردان بخوانند؛ بابت این ۵ مورد هرگز عذرخواهی نکنید!

به گزارش سلام نو؛ یک مرد واقعی باید عذرخواهی کند. هر وقت اشتباه کرد، باید مسئولیت آن را بپذیرید و به اشتباهتان اعتراف کنید. اما نکته کلیدی در اینجاست که عذرخواهی اگر در موقعیت‌های اشتباه انجام شود، تأثیر معکوس دارد.

با این حال، عذرخواهی برای هرچیزی لازم نیست. اگر برای همه چیز عذرخواهی کنید در برابر زنان و همه اطرافیانتان بی ارزش می شوید.

باورهایتان

یکی از چیزهایی که هرگز نباید بابت آن عذرخواهی کنید، باورهای منحصر به فرد شماست. درک کنید و بپذیرید که هر کسی اعتقادات خودش را دارد و همه با شما موافق نیستند. هرگز نباید نسبت به دیدگاه خودتان نسبت به زندگی احساس بدی داشته باشید.

نه اینکه فکر کنید همه باورهایتان مطلقا درست است اما نباید اجازه دهید ترس شما از قضاوت شدن ،باعث شود که از ابراز وجود خودتان به دیگران خجالت بکشید.

قطع ارتباط با افراد خاص زندگیتان

قطع ارتباط به این معنی نیست که آنها حتما باید سمی باشند. گاهی اوقات وقتی با دیگران سازگار نیستید باید با آنها قطع ارتباط کنید. وقتی بزرگ می شویم، ایده ها، دیدگاه ها، دوست داشتن ها و دوست نداشتن های ما نیز تغییر می کند.

باید برای اینکه افراد درست وارد زندگی شما شوند، افراد اشتباه را رها کنید.

پشیمانی ناراحتی عذر خواهی

نیاز به تنهایی

همه ما گاهی اوقات به تنهایی نیاز داریم، اما بخاطر این نیازمان احساس گناه میکنیم. از اینکه مدتی از دیگران دور شوید و از آنها فاصله بگیرید ناراحت نشوید. به آنها بگویید که نیاز دارید یک مدت تنها باشید.

یکی از مهمترین چیزها در زندگی ارتباط با دیگران است. اما گاهی اوقات همه ما نیاز داریم که برای خودمان استراحت کنیم. شما نباید بخاطر اینکه کسی از شما ناراحت نشود ، خودتان را تحت فشار بگذارید.

تلاش و شکست

شکست دردناک است زیرا احساس میکنیم تلاش خودمان را هدر داده ایم و نتوانستیم به کسانی که ما را قبول نداشتند ثابت کنیم که موفق شده ایم. اثبات خود به دیگران ،باعث شود که شکستی که خوردیم در ذهنمان بزرگتر شود. هیچ دلیلی ندارد که شکست خود را برای کسی توجیه کنید. زندگی شما به خودتان مربوط است و همه موفقیت ها وشکست هایتان هم به خودتان مربوط است و نیازی نیست برای آنها متاسف باشید و یا از دیگران عذرخواهی کنید.

گفتن حقیقت

گفتن حقیقت سخت است خصوصا وقتی بدانید با گفتن آن به کسی آسیب می زنید. در نتیجه، ممکن است فکر کنید که عذرخواهی، یک کار منطقی است. اما اینطور نیست. عذرخواهی برای گفتن حقیقت، آن را تلخ تر میکند. یک حقیقت تلخ بهتر از یک دروغ قشنگ است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید