هشت تروریست داعشی، در مناطق کوهستانی غرب استان نینوا، در جریان بمباران مواضع آنها از سوی جنگنده های ارتش عراق به هلاکت رسیدند.

به هلاکت رسیدن ۸ تروریست داعشی در نینوا

به گزارش سلام نو به نقل از وبگاه اسپوتنیک، واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق شامگاه گذشته با صدور بیانیه ای از کشته شدن هشت تروریست داعشی در بمباران هوایی مواضع آنها در مناطق کوهستانی غرب استان نینوا خبر داد.

واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که جنگنده‌های اف ۱۶ ارتش عراق مواضع تروریست‌های داعش در رشته‌کوه عدایه در غرب استان نینوا را بمباران کردند که در نتیجه آن هشت نفر از عناصر این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

بر اساس این گزارش، این عملیات پس از شناسایی محل اختفای تروریست‌ها در یک غار در این رشته‌کوه، بر مبنای اطلاعات دقیق امنیتی انجام شده است.

گفتنی است که عناصر باقیمانده داعش همچنان تهدیدی امنیتی در عراق به ویژه در استان های آزاده شده از جمله دیالی، کرکوک، الانبار، صلاح الدین و نینوا محسوب می‌شوند و هر ازچندگاهی دست به اقدامات تروریستی و ضد امنیتی می زنند.

نیروهای ارتش عراق در کنار نیروهای حشد شعبی در ماههای اخیر در عملیات هایی موفق توانسته اند بسیاری از امکان و مخفیگاه‌های این گروه تروریستی را شناسایی کرده و شمار زیادی از آنها را به هلاکت برسانند. همچنین در جریان این عملیات ها شمار زیادی از تروریست ها به دام افتاده و در حال گذراندن مراحل بازجویی و محاکمه خود هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید