منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج از به حالت آماده باش در آمدن تیم های امدادی و خدماتی شهرداری استان البرز درپی هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع بارش های رگباری و سیل آسا خبر داد.

آماده باش شهرداری کرج درپی هشدار هواشناسی
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا؛ منوچهر غفاری روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: براین اساس دستور لازم برای  و استقرار سریع ماشین آلات و  نیروهای عملیاتی در نواحی پرخطر به ویژه ارتفاعات شمالی شهر را با هدف مدیریت بحران صادر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به  هشدارهای هواشناسی و پیش بینی شرایط ناپایدار جوی و بارش تگرگ، رگبار و وقوع رعد و برق و نیز طوفان های گرد و خاک و غبار و احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل و سیلاب به ویژه در حاشیه رودخانه ها، کانال های آب و نهرها و جوی ها و  احتمال خسارت به زیرساخت های شهری و ایجاد اختلال در زیست شهری و تردد عابرین پیاده و وسایط نقلیه اقدامات لازم از سوی مدیریت شهری کرج به عمل آمده است.

غفاری افزود: تمهیدات لازم به ویژه در نواحی پرخطر (علی الخصوص ارتفاعات شمالی کرج) و ارائه تذکرات به زیرمجموعه ها به ویژه در معاونت خدمات شهری و سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی و مدیریت پسماند، از غافلگیری در صورت بروز هرگونه بحران پیش بینی شده است. 

 شهروندان کرجی در صورت مشاهده هرگونه حادثه، مراتب را به سامانه ۱۳۷ یا ۱۲۵ شهرداری کرج اعلام نمایند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید