آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از کاهش قیمت ۱۵ تا ۲۰ درصدی روغن در این استان خبر داد و گفت: این کاهش قیمت در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

قیمت روغن در خوزستان ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش یافت!

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در پایان نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز ۳مرداد ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز با حضور همه دستگاه های اجرایی استان جلسه ستاد تنظیم بازار استان برگزار و تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

وی افزود: پیگیری های ویژه ای برای کولرهای در اختیار سازمان اموال تملیکی در استان انجام شده تا این کولرها میان دستگاه های اجرایی به ویژه کمیته امداد و بهزیستی و... توزیع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: این کولرها باید براساس نیاز بخش ها و همچنین براساس ضوابطی توزیع شوند تا قیمت کولر با توجه به وضعیت گرمای هوا در استان پایین بیاید.

فتوحی عنوان کرد: در جلساتی که با رئیس سازمان اموال تملیکی کشور برگزار شده در تلاش هستیم تا وضعیت این کولرها تعیین تکلیف شود.

کاهش قیمت ادامه دار قیمت روغن در خوزستان

وی با اشاره به کالاهای اساسی مورد نیاز در استان ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام محرم و صفر اقلامی مثل شکر، برنج و مواد پروتئینی به اندازه کافی در استان وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: روغن در استان تا سقف ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش قیمت داشته است و در روزهای آینده نیز این کاهش قیمت ادامه خواهد داشت.

فتوحی عنوان کرد: باید شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به خرید مرغ مازاد همه واحدهای تولیدی برای حمایت از تولید اقدام کند و در مواقع موردنیاز در اختیار مردم قرار دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید