ابراهیم رییسی؛ رییس جمهور کشور از حمایت از تولید و تولیدکنندگان و توجه ویژه به این بخش به عنوان مبنای دولت خبر داد.

رییس جمهور: مبنای دولت حمایت از تولید و تولیدکنندگان است

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری، آیت الله «سید ابراهیم رییسی» در جمع مردم روستای کردآباد کبودرآهنگ اظهار داشت: امروز مهم‌ترین راهکار رونق اقتصاد ملی و غلبه بر مشکلات اقتصادی تولید است؛ این یعنی هر کسی در جهت گسترش تولید در کشور تلاش کند، مردم را امیدوار و دشمن را ناامید کرده است.

وی با بیان اینکه بدخواهان کشور دوست ندارند، تولید و اقتصاد ملی ما رونق یابد، افزود: امروز مسئولیت همه ما این است که تمام ظرفیت‌های موجود در کشور در حوزه‌های مختلف، از جمله در حوزه منابع انسانی را به سمت تقویت بنگاه‌های تولیدی و افزایش تولید دانش‌بنیان جهت‌دهی کنیم.

آیت الله رییسی در ادامه ساماندهی نظام مالیاتی کشور را از جمله پیش‌نیازهای تحقق اهداف و اولویت‌های کشور در حوزه اقتصاد دانست و با تاکید بر اعتماد دولت سیزدهم به کسبه و اصناف در حوزه مالیات ‌استانی، ادامه داد: بحث مالیات برای دولت و فعالان اقتصادی یک تکلیف قانونی است اما به طور قطع در حوزه اظهارات کسبه و تولیدکنندگان برای دولت مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که مبنای ما اعتماد به اصناف و کسبه است که سربازان کشور در حوزه اقتصاد به شمار می‌آیند.

وی با تاکید بر اینکه مالیات باید عادلانه باشد، خاطرنشان کرد: در عین حال که نظام مالیاتی ما باید چنان بازآرایی شود که فرار مالیاتی به حداقل برسد، باید حرف کسی که به درستی مالیات خود را اظهار می‌کند مورد قبول قرار گیرد.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نکات مطرح شده از سوی مردم در خصوص جاده‌های روستایی، بر رفع مشکل جاده‌های حادثه‌خیز در کشور تاکید و تصریح کرد: جاده‌هایی که به عنوان نقاط حادثه‌خیز شناخته می‌شوند، در اولویت اصلاح قرار دارند و مساله جان انسان‌ها در اولویت است و باید در اسرع وقت نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود.

وی تاکید کرد: همه مشکلات و مسائل استان همدان را نمی‌توانیم در این سفر رفع کنیم اما اولویت‌ اصلی را پیگیری خواهیم کرد و با اراده شما مردم و حمایت‌های دولت بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

آیت‌الله رییسی در ادامه حضور خود در روستای کردآباد با خانواده شهدای این روستا دیدار و گفت‌وگو کرد.

رییس جمهور همچنین با حضور در تعدادی از واحدهای تولیدی این روستا از نزدیک در جریان مسایل و پیشنهادات تولیدکنندگان قرار گرفت.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر می کنند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید