سرهنگ "مهدی تاجیک" رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یک مرد مسلح با ۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در شمال غرب تهران و در خیابان شاهین شمالی خبر داد.

دستگیری مرد مسلح تهرانی با ۲ تفنگ جنگی در خیابان شاهین شمالی

به گزارش سلام نو، سرهنگ "مهدی تاجیک"با اعلام این خبر گفت: در پی خبر دریافت مبنی بر حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز توسط فردی در حوالی خیابان "شاهین شمالی " رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران  پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی افزود : با انجام اقدامات گسترده روز گذشته پنجم مرداد ماه مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، این فرد در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و از مخفیگاهش یک قبضه کلت جنگی و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ تاجیک  با اشاره به اینکه متهم با اعتراف به بزه انتسابی محل تهیه این سلاح ها  را استان های غربی کشور اعلام کرد افزود:پس از تکمیل پرونده متهم برای  سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران در پایان خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه است، پلیس به هیچ وجه اجازه جولان دادن به مخلین نظم و امنیت را نخواهد داد و از شهروندان خواست تا گزارش های امنیتی و انتظامی خود را از طریق پل ارتباطی۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید