محسن منصوری استاندار تهران، آخرین آمار فوتی های و مفقودان سیل بامداد امروز در منطقه امامزاده داوود را اعلام کرد.

آمار مفقودی‌های سیل امامزاده داوود تهران اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، استاندار تهران با اشاره به تعداد مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود تا این لحظه گفت: ۹ تن مفقود شده‌اند و احتمال افزایش تعداد آن‌ها وجود دارد.

محسن منصوری با اشاره به وضعیت امدادرسانی در سیل امامزاده داوود گفت: در روزهای گذشته هشدار سیل به همه شهرستان‌ها اعلام شد. علی رغم تاکیدات در این منطقه کمتر مراعات شد و با کمال تاسف تا این لحظه ۵ فوتی و ۹ مصدوم در این سیل داشتیم. حال مصدومان خوب است و به داغداران تسلیت می‌گوییم.

وی افزود: عملیات امداد و نجات ادامه دارد و مسئولین و متولیان این حوزه نیز در محل حادثه حضور دارند. تا کنون ۹ مفقودی گزارش شده و ممکن است تعداد مفقودی‌ها افزایش یابد. از بالادست تا پایین دست منطقه سیل، هلال احمر و بسیج در حال جست‌وجوی پیکرها هستند. همچنین اماکنی مانند رستوران‌ها و صحن نیز جست‌وجو می‌شود.

منصوری در ادامه گفت: شهرستان‌های پردیس، تهران، شمیرانات و دماوند درگیر سیل بوده‌اند. در بخش رودهن دماوند نیز مناطق روستایی تخریب شده‌اند و به دام، راه و خودروها آسیب وارد شده است که متاسفانه یک نفر نیز فوت شده است. فرماندار دماوند و معاون استانداری عملیات امداد در محل را دنبال می‌کنند.

وی افزود: برای امشب نیز در این ۵ شهرستان بارندگی شدید پیش بینی می‌شود که در فیروزکوه شروع شده و در بقیه نقاط هم ادامه دارد. به لحاظ آماده باش همه دستگاه‌ها در میدان حضور دارند. درخواست ما این است که هواشناسی و صدا و سیما نیز هشدار سیل را به مردم دهند و مسیل‌ها تخلیه شوند. به روستاهای پایین‌دست مسیل نیز آماده‌باش دادیم و به مردم نیز گفتیم که از کنار مسیل‌ها فاصله بگیرند.

منصوری اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها از جمله هلال احمر، اورژانس و شهرداری در محل مستقر هستند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید