۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 55376451

اگر بخواهید برای فردی در خارج از  کشور بسته‌ای را ارسال کنید یا کالاهای خریداری شده خود را در داخل کشور دریافت نمایید، همچنین اگر قصد توسعه تجارت خود و فعالیت در حوزه واردات یا صادرات کالا را دارید، به حمل و نقل بین المللی و خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی به طور حتم نیاز پیدا خواهید کرد.

شرکت حمل و نقل بین المللی

شرکت حمل و نقل بین المللی کالاهای شما را تحت پوشش خدمات لجستیکی، حمل و نقل یا ترانزیتی خود قرار میدهد و محموله را طبق انتظارات شما در مقصد مورد نظر تحویل خواهد داد. گروه تجاری ققنوس به عنوان یکی از بهترین شرکت های فعال حمل و نقل بین المللی با ارائه سرویس های متنوعی جهت حمل بار هوایی از چین، ترخیص کالا و خرید از سایت های خارجی مانند خرید از آمازون، آماده خدمت رسانی به مشتریان خود میباشد.

وظایف شرکت حمل و نقل بین المللی

اصلی ترین وظیفه‌ای که شرکت حمل و نقل بین المللی برعهده دارد، نقل و انتقال و جابجایی انواع کالاها و محموله از میان کشورهای مختلف از سراسر جهان میباشد. شرکت حمل و نقل بین المللی از مجوزهای قانونی لازم برخوردار است و وظیفه صدور بارنامه حمل و انتقال مالکیت کالا را نیز برعهده دارد. برخی از مهمترین وظایفی که شرکت حمل و نقل بین المللی و بازرگانی ققنوس برعهده دارد شامل صدور راهنامه و عقد قرارداد حمل بار هوایی از چین، تحویل کالا از فوروارد، ارائه ضمانت نامه های مورد نیاز به سازمان ها، فراهم سازی اسناد و مدارک حمل کالا، کنترل و نظارت بر پروسه بارگیری کامیون و مطابقت محموله ارسالی با کالای اظهار شده، صدور بارنامه و.. میشود.

شرکت حمل و نقل بین المللی چه خدماتی ارائه میدهد؟

خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی میتواند بسیار گسترده باشد البته برخی از آنها تنها حمل تخصصی یکی از روش های حمل و نقل و سایر خدمات گمرکی را ارائه میدهند و برخی از تمامی روش های حمل بار از جمله حمل بار زمینی به صورت فول تراک و گروپاژ، حمل بار دریایی به صورت FTL و LTL، حمل هوایی بار، پست اکسپرس و حمل درب به درب پشتیبانی میکنند. از جمله خدمات متمایزی که توسط گروه تجاری ققنوس ارائه میشود، میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حمل بار زمینی، دریایی، هوایی، پست اکسپرس و حمل درب به درب (Door to door)
  • خدمات انبارداری
  • تخلیه و بارگیری بار
  • تشریفات گمرکی و ترخیص کالا ، ترخیص بار دریایی و زمینی ایران و..
  • حمل و نقل ترکیبی
  • بسته بندی کالا
  • مشاوره بازرگانی و ترخیص کالا
  • و..

حمل بار هوایی چه مزایایی دارد؟

از جمله خدمات ویژه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، حمل بار هوایی از چین و سایر نقاط دنیا و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی میباشد. اگر قصد واردات یا حمل کالاهای باارزش و سبک را دارید، همواره حمل بار هوایی را پیشنهاد میدهیم.

شرکت حمل و نقل بین المللی

همچنین در صورت خرید از سایت های چینی و واردات از چین، سرویس حمل بار هوایی از چین میتواند محموله شما را کاملا ایمن و با سرعت بالا در داخل کشور به شما تحویل نماید. حمل بار هوایی نسبت به سایر روش ها پرهزینه تر است؛ اما امنیت بالا و سرعت چشمگیر حمل و نقل فاکتورهایی هستند که بسیار مورد توجه تجار و واردکنندگان قرار میگیرند.

حمل بار دریایی چیست؟

حمل بار دریایی از جمله روش های حمل و نقل است که از گذشته تاکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چرا سرویس حمل بار دریایی را انتخاب کنید؟ اصلی ترین دلیلی که سبب میشود این شیوه از نقل و انتقال کالا را انتخاب کنید، حمل ارزان و مقرون به صرفه کالاهای حجیم، سنگین و زیاد است. قطعا شما هم سعی دارید تا با حذف هزینه های اضافه، تجارت پرسودتری را تجربه کنید. در کنار همکاری با یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر با خدمات خوب، حمل بار دریایی میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد؛ چرا که امکان حمل انواع کالاهای فاسد شدنی، حجم و.. را با امنیت بالا فراهم میکند.

مزایای حمل بار زمینی چیست؟

تقریبا از هر یک از روش های حمل و نقل کالا استفاده کنید، به روش حمل بار زمینی نیاز پیدا خواهید کرد. سرویس حمل بار زمینی شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس از جمله خدمات محبوبی است که به صورت فول تراک (FTL)، گروپاژ (LTL)، حمل بارهای حجیم و کمرکش و.. از کشورهای اروپایی و آسیایی و غیره ارائه میگردد. حمل بار زمینی نیاز به سرمایه گذاری کمتری دارد و امکان حمل درب به درب نیز در این روش وجود دارد. همچنین، تقریبا در همه مناطق قابل دسترس است و تبادل کالا بین شهرها و روستاها را به راحتی فراهم میکند.

واردات و خرید کالا

معمولا کاربران ایرانی برای خرید کالاهای متنوع برند و اصل خارجی یا هزینه های کمتر خرید محصولات برند، خرید از سایت های خارجی را ترجیح میدهند. علاوه بر این، خرید از آمازون یکی از بهترین روش های منبع یابی و خرید عمده برای واردات کالا میباشد. چه قصد خرید از آمازون را داشته باشید یا واردات از چین، کارگزاران و کارشناسان گروه تجاری ققنوس با ارائه بهترین خدمات خرید، حمل و واردات کالا بدون هیچ مشکلی و محدودیتی همراه شما هستند.

ترخیص کالا از گمرک

اگر قصد واردات کالا از چین را دارید، حتما به انجام مراحل ترخیص کالا نیاز خواهید داشت. انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا همانند هر مرحله دیگری از واردات نیازمند آشنایی کامل با قوانین و تسلط بر تمامی مراحل است تا خسارت جبران ناپذیری رخ ندهد و کسب و کار دچار آسیب نشود. از این رو، گروه تجاری ققنوس با برخورداری از دفاتر فعال در چین، آماده خدمت رسانی جهت واردات، ترخیص کالا و حمل بار هوایی از چین میباشد.

شرکت حمل و نقل بین المللی

آشنایی با بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی در ایران

بسیار مهم است که بتوانید با بررسی تفاوت های شرکت های حمل و نقل بین المللی، یکی از بهترین ها را انتخاب کنید. یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر با بهره مندی از پرسنل مجرب، دفاتر متعدد پاسخگویی به موقع به مشتریان، خدمات حمل و نقل مناسبی را به بهترین شکل ارائه میدهد. گروه تجاری ققنوس با ارائه خدمات گسترده‌ای که در زمینه حمل و نقل بین المللی ارائه میدهد، همواره تلاش کرده تا تجارتی راحت و پرسود را برای مشتریان خود رقم بزند. خدمات حمل و نقل گروه تجاری ققنوس عبارتند از:

  • حمل بار هوایی از چین، امارات و کلیه کشورها به ایران
  • حمل بار دریایی از چین، امارات و.. به ایران
  • حمل بار زمینی از اروپا به ایران
  • پست اکسپرس بین المللی
  • ترانزیت بین المللی
  • خدمات بازرگانی و تجارت خارجی

کلام پایانی

انتخاب بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی حتی میتواند مهمتر از روش حمل و نقلی باشد که برای نقل و انتقال محموله های وارداتی خود انتخاب میکنید. پیشنهاد میکنیم تمامی فاکتورها اعم از نوع و ماهیت کالا و بودجه خود را در نظر بگیرید و با تحقیق مناسب، بهترین ها را انتخاب نمایید. کارشناسان گروه تجاری ققنوس آماده هستند تا در هر زمینه‌ای از خدمات حمل و نقل بین المللی و خدمات بازرگانی شما را راهنمایی کنند. برای آشنایی با خدمات ما و اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت fnxshipping.com مراجعه کنید و از خدماتی باکیفیت و مقرون به صرفه جهت حمل بین المللی بار بهره مند شوید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید