در پی افزایش آمار کرونا در کشور و از جمله در تهران، ستاد ملی کرونا تصمیم به تعطیلی پارک ها و بوستان های تهران گرفت.

پارک‌ها و بوستان‌های تهران بسته شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مختاری گفت: بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا تمامی پارک‌های شهری، کوهستانی و جنگلی پایتخت به مدت ۲ هفته تعطیل شد.

علی محمد مختاری گفت: این تعطیلی شامل بوستان‌های محله‌ای نمی‌شود، اما انتظار داریم شهروندان در بوستان‌های محله‌ای نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حضور پیدا کنند.
وی ادامه گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تمامی بوستان‌های جنگلی از جمله لویزان، چیتگر، شهدای خلیج فارس، کوهسار، یاس فاطمی که بوستان‌های فرا منطقه‌ای محسوب می‌شوند به مدت ۲ هفته تعطیل شد.
مدیرعامل سازمان بوستان‌های شهر تهران ادامه داد: تمامی بوستان‌های منطقه‌ای از جمله بوستان‌های ارم، ولایت، نهج البلاغه، آب و آتش، لاله و سایر اماکن تفرجگاهی شهر تهران به مدت ۲ هفته تعطیل است.
وی از شهروندان خواست در این زمینه همچون گذشته با عوامل حراست بوستان‌ها همکاری داشته باشند و این تدابیر در راستای حفظ سلامت شهروندان اجرایی و عملیاتی شده است.
مختاری گفت: سلامت شهروندان از هر موضوعی مهمتر است و با جسم سالم می‌توان به دل طبیعت زد و با همکاری خوب مردم امیدواریم از این شرایط سخت کرونایی عبور کنیم.
به گفته مختاری تمامی مسیرهای ورودی بوستان‌های پایتخت توسط عوامل حراست مسدود شده و از ورود شهروندان جلوگیری می‌شود و همچنین بنرهای اطلاع رسانی نیز در قسمت ورودی بوستان‌ها نصب شده است.
۲ هزار و ۲۸۹ بوستان شهری و جنگلی در مناطق ۲۲ گانه پایتخت واقع شده که بوستان جوانمردان، نهج البلاغه، چیتگر، شهدای خلیج فارس، یاس فاطمی، تلو، ارم، سرخه حصار و ولایت از جمله آن‌ها است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید