ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان درگذشت هنرمند مردمی «حبیب‌الله صادقی» را تسلیت گفتند.

پیام تسیلت رئیسی در پی درگذشت حبیب‌الله صادقی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس جمهور در پیامی درگذشت هنرمند برجسته و استاد متعهد مرحوم حبیب‌الله صادقی را به خانواده، جامعه هنری و دوستداران وی تسلیت گفت.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت درگذشت مرحوم حبیب‌الله صادقی آورده است: این پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی با پیوستن به نهضت امام خمینی، ذوق سرشار و توانمندی‌های هنری خود را وقف پیروزی انقلاب اسلامی کرد و در کمال وارستگی و خلق آثار ارزنده، در کنار مردم و انقلاب ماندگار باقی ماند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت هنرمند برجسته و استاد متعهد، مرحوم حبیب‌الله صادقی، موجب تاسف و تالم خاطر شد.

این پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی با پیوستن به نهضت امام خمینی، ذوق سرشار و توانمندی های هنری خود را وقف پیروزی انقلاب اسلامی کرد و در کمال وارستگی و خلق آثار ارزنده، در کنار مردم و انقلاب ماندگار باقی ماند.

اینجانب درگذشت این هنرمند مردمی و انقلابی را به خانواده محترم، جامعه هنری و دوستداران آن فقید سعید تسلیت عرض می کنم و برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و سلامت از خداوند بزرگ مسالت دارم.

به گزارش ایرنا، حبیب‌الله صادقی هنرمند نقاش شناخته شده کشورمان که آثارش در بازتاب مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرده بود، صبح روز چهارشنبه (۵ مردادماه) در سن ۶۵ سالگی بر اثر بیماری قلبی درگذشت.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید