در پی انفجار شدید در یکی از مجتمع های مسکن مهر در خرم آباد ۶ نفر راهی بیمارستان شدند.

جزییات حادثه انفجار گاز در مسکن مهر خرم آباد / عکس

 به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرپرست آتش نشانی خرم‌آباد، گفت: ساعتی پیش، موج انفجار در فاز یک مسکن مهر کمالوند باعث تخریب برخی از واحدهای یکی از مجتمع های مسکونی و مصدومیت ۶ نفر شد.

منصور میرزایی به تشریح این حادثه پرداخت و خاطر نشان کرد: ساعت ۲۱:۱۶ دقیقه چهارشنبه شب مورخ ۵مرداد ماه ۱۴۰۱ طی تماس های متعدد مردمی با سامانه ۱۲۵ مرکز کنترل و فرماندهی سازمان آتش نشانی از وقوع یک فقره حادثه‌ی انفجار در فاز ۱ مسکن مهر باخبر شده  و در پی آن دو اکیپ امداد و نجات و دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در این خصوص افزود: به محض حضور همکاران در محل حادثه، با تقسیم گروه های ۲و ۳ نفره، عملیات نجات و ایمن سازی جهت انتقال مصدومان این حادثه را با همراهی نیروهای اورژانس ۱۱۵ آغاز که با حضور عوامل اتفاقات شرکت توزیع برق و گاز شهرستان خرم آباد نیز اقدام به قطع انشعابات مربوطه نموده تا از اتفاقات احتمالی جلوگیری شود.

انفجار شدید در مسکن مهر خرم آباد

سرپرست آتش‌نشانی خرم‌آباد ادامه داد: آتش نشانان پس از ورود به ساختمان، کار تحقیق و جستجوی واحد به واحد جهت نجات محبوس شدگان و مصدومان احتمالی را آغاز که در نتیجه شش مصدوم ناشی از انفجار به عوامل اورژانس جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل شد.

میرزایی همچنین با اشاره به اینکه انفجار در بلوک a۵۲ رخ داده و بیشترین خسارت مربوط به این بلوک بوده افزود: بلوک a۵۳ نیز دچار آسیب گردید و در مجموع، پنج واحد مسکونی کاملا تخریب، چهار واحد نیمه تخریب و تعداد هفت واحد بصورت جزیی آسیب دیدند.

وی گفت: کماکان آتش نشانان در محل حضور داشته و در حال تحقیق و بررسی علت حادثه می باشند.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

انفجار شدید در مسکن مهر خرم آباد

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید