با بارش باران در بامداد امروز در تهران در مناطق شمالی و شمال غربی موجب وقوع سیلاب شد.

وقوع سیل در غرب تهران / خودروها در گل و لای گیر افتادند + تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع سیلاب و گیرافتادن خودروها در گل و لای در یکی مناطق غربی تهران خبر داد.

سید جلال ملکی دراین باره گفت: حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز و پس از بارش باران در مناطقی از شهر تهران و به خصوص مناطق شمالی و شمال غربی یک مورد حادثه جاری شدن سیل و گل و لای در غرب تهران به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان و عوامل گروه نجات نزدیک‌ترین ایستگاه را به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید خرازی، جاده سایت اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل اظهارکرد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که پنج دستگاه خودروی سواری داخل گل و لای به جا مانده از جاری شدن سیلاب گیر افتاده‌اند که بلافاصله عوامل آتش‌نشانی نسبت به خارج کردن این خودروها از داخل گل و لای اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در مجموع پنج دستگاه خودروی سواری از داخل گل و لای خارج شد، اظهارکرد: همچنین علاوه بر خودروهای شاسی بلند سازمان آتش‌نشانی با کمک چند تن از شهروندان که دارای خودروهای شاسی بلند و آفرود بودند، افرادی که در این مسیر در میان گل و لای و آبگرفتگی مانده بودند، جابجا شده و به نقاط امن انتقال داده شدند.

ملکی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت، گفت: ماموریت آتش‌نشانان در این محل به اتمام رسیده است. اما لازم است شهروندان از مراجعه به ارتفاعات تهران و جاده‌های کوهستانی و همچنین حضور در حاشیه مسیل‌ها خودداری کنند.

وقوع سیلاب در غرب تهران/ خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای

خسارات سیلاب و گل و لای در غرب تهران

وقوع سیلاب در غرب تهران/ خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای

خسارات سیلاب و گل و لای در غرب تهران

وقوع سیلاب در غرب تهران/ خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای

امدادرسانی به خودروها و شهروندان گرفتار در سیلاب

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید