طبق گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان، عصر امروز(چهارشنبه) مردم محلی جسد زنی ۲۵ تا ۳۰ ساله را از رودخانه منطقه دارسینوییه منطقه کوهپایه بیرون کشیدند و رهاسازی کردند.

پیدا شدن جنازه زنی ناشناس در کرمان

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ، محمد امیرخانی افزود: مردم محلی پس از مشاهده جسد یک بانوی ۲۵ تا ۳۰ ساله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دادند.

وی با اشاره به اینکه مردم محلی و آتش نشانی در ابتدا موفق به خارج کردن جسد این فرد از رودخانه نشدند عنوان کرد: نیروی انتظامی به علت نداشتن دسترسی به فرد فوت شده در رودخانه، از هلال احمر درخواست کمک کرد.

امیرخانی ادامه داد: نیروهای امدادی در مسیری صعب العبور به محل حادثه اعزام شدند و طی یک عملیات امدادی فرد فوت شده را رهاسازی کرده و او را در یک مسیر  سخت‌گذر  انتقال دادند.

وی با اشاره به اینکه بنا بر شواهد موجود، جسد این فرد طی چند روز گذشته در کف رودخانه مانده و مخدوش شده است اظهار داشت: هویت و علت فوت این فرد نامشخص و اکنون از سوی پزشکی قانونی در حال بررسی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: این حادثه در محور کوهپایه - کرمان (مسیر فرعی دارسینوییه) به وقوع پیوسته و امدادگران از ساعت ۱۳:۲۰ امروز به مدت ۹۰ دقیقه امدادرسانی کردند.

روستای کوهپایه در فاصله ۳۳ کیلومتری شمال شرق شهر کرمان قرار دارد و از مناطق گردشگرپذیر به شمار می‌رود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید