جزئیات جدیدی از سانحه، روز یکشنبه (دوم مردادماه)، سقوط خودرو پژه ۴۰۵ به همراه سرنشینان آن که چهار جوان بودند منتشر شد.

جزییات جدید از سقوط پژو ۴۰۵ به رود ارس

به گزارش رکنا، سجاد صفری، مسئول روابط عمومی سازمان هلال احمر آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار رکنا در تبریز با بیان این که تمام تلاش ها برای یافتن جسد آخرین فرد گرفتار شده در رود ارس ادامه دارد، گفت: طبق بررسی های صورت گرفته، کارشناسان احتمال می دهند جسد در داخل خودرو گرفتار شده است و متاسفانه بعد از گذشت چهار روز هیچ نشانه ای از جسد دیده نمی شود و این امر فرضیه محبوس شدن جسد در داخل خودرو را بیشتر کرده است.

صفری ادامه داد: تیم هایی از پنج شهرستان اهر، کلیبر، خداآفرین، مرند و جلفا به همراه دو تیم ویژه از تبریز با کمک نیروهای آتش نشانی و مرزبانی تلاش خود را برای یافتن جسد و نیز خودرو مغروق شده انجام می دهند.

وی با بیان این که امیدواریم پیکر آخرین فرد نیز هرچه سریعتر پیدا شود، ادامه داد: سرعت آب خیلی زیاد است و عمق رودخانه تا ۲۰ متر هم می رسد ولی با این وجود تمام تیم ها تلاش شبانه روزی خود را انجام می دهند.

دو تن از مصدومان حادثه از بیمارستان مرخص شدند

وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی نیز در گفت و گو با خبرنگار رکنا در تبریز گفت: حوالی ساعت ۶ صبح روز یکشنبه (دوم مردادماه) یک خودرو پژو ۴۰۵ به همراه چهار سرنشین مرد در محدوده سنی ۳۰ سال در گردنه "نه نه وای" به داخل رود ارس سقوط می کند که دو تن از سرنشینان خودرو مصدوم و توسط نیروهای اورژانس و امداد نجات می یابند و به بیمارستان منتقل می شوند، اما دو تن دیگر در  رود ارس غرق می شوند که جسد یکی از آنان که متولد ۱۳۷۰ بود، روز گذشته توسط نیروهای امدادی از آب بیرون کشیده می شود.

وی افزود: خوشبختانه حال دو تن از مصدومان این حادثه که به بیمارستان منتقل شده بودند، مساعد است و از بیمارستان مرخص شده اند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید