سامانه نمایش آنلاین دیزنی پلاس آثار با درجه سنی (محدود ـ R) را در اختیار مخاطبان خودش قرار داد که این اقدام با انتقاد شدید شورای تلویزیون والدین آمریکا مواجه شد.

انتقاد شدید والدین به کمپانی دیزنی پلاس

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سامانه نمایش آنلاین دیزنی پلاس متعلق به کمپانی دیزنی چند فیلم با درجه سنی «R» (محدود) شامل فیلم‌های «ددپول»، «ددپول ۲» و «لوگان» را در اختیار مخاطبان خود قرار داد؛ فیلم‌هایی که پر از خشونت، مضامین مربوط به بزرگسالان، فحاشی، برهنگی و مصرف الکل است که برای کاربران کودک به هیچ عنوان مناسب نیست.

شورای تلویزیون والدین (PTC) در آمریکا با انتقاد شدید نسبت به این اقدام دیزنی پلاس در بیانیه‌ای اعلام کرد که دیزنی پلاس در سال ۲۰۱۹ قول داده که فیلم‌هایی با درجه سنی نهایتا بزرگسال را عرضه کند اما با تصمیم اخیر خود، قولش را به بدترین شکل زیر پا گذاشت.

سامانه نمایش آنلاین دیزنی پلاس (+Disney) در سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کرد و تمرکز خود را بر روی ارائه محصولاتی خانوادگی با درجه G (عمومی) و PG (با نظارت والدین) گذاشت و با این رویکرد موفق عمل کرد و ۱۴۰ میلیون مشترک را در کمتر از سه سال جذب کرد اما حالا در رقابت با سرویس‌هایی چون نتفلیکس و دیگر رقبا تلاش کرده محتوایی فراتر از وعده‌های خانواده محورش را هم عرضه کند.

بسیاری از کاربران سامانه نمایش دیزنی پلاس از این پس باید از تنظیمات و کنترل‌های خاص برای عدم نمایش محتوای نامناسب برای کودکان خود استفاده کنند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید