۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 55376325

وقتی صحبت از کشف حیات در فضا می‌شود ژاپن یک قانون ساده دارد کسی که این کشف را انجام می‌دهد باید یافته‌های خود را فورا به دبیر کل سازمان ملل متحد و همچنین جامعه علمی بین المللی گزارش دهد.

عجیب ترین قوانین جهان

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: مهم نیست که چقدر عجیب به نظر می‌رسند، آنها نقشی برای بازی در کشورهای خود دارند. این چیزی است که مناطق را متمایز می‌کند. لازم نیست همه چیز را بپذیریم، اما خوب است بدانیم در بقیه دنیا چه اتفاقی می‌افتد. ممکن است باعث شود احساس خوبی در مورد تعلق داشتن به یکی از این کشورها داشته باشید یا از اینکه در آن نیستید سپاسگزار باشید. بله، دنیا عجیب است، اما برخی از آن‌ها در نوع خود باورنکردنی هستند.

رانندگی غیرقانونی در شهر واشنگتن

برای اطلاع رسانی تماس بگیرید. رانندگی از طریق منبع واشنگتن سیاتل! این قانون عجیب بیان می‌کند که رانندگان با اهداف مجرمانه که در محدوده شهر واشنگتن رانندگی می‌کنند باید قبل از ورود به شهر با رئیس پلیس تماس بگیرند.

فحشا و مالیات

هلند فحشا را قانونی کرده است و درآمد آن مشمول مالیات است.

دو فرزند یا پرداخت جریمه

فقط در چین نیست، کرالا یک ایالت هندی قانونی را برای کنترل رشد جمعیت اجرا کرده است. یک سیاست دو فرزند که به زوج‌ها آزادی فرزند سوم را می‌دهد اما با جریمه ۱۰۰۰۰ روپیه! بیایید اینجا در مورد تجارت صحبت کنیم.

پول مهم است

از بین بردن ارز در ترکیه یک تخلف محسوب می‌شود. این به معنای توهین به پرچم ملی است و می‌تواند منجر به حبس از شش ماه تا سه سال شود. تایلند نیز پا گذاشتن بر هر ارزی را اقدامی بی‌احترامی می‌داند.

نام گذاری یک خوک خانگی

در فرانسه، جایی که صاحبان حیوانات خانگی باید اطمینان حاصل کنند که نام خوک‌های خود را به نام سران ایالت نمی‌گذارند.

مزاحم نشوید در استرالیا

مراسم عروسی و تشییع جنازه هرگز نباید در استرالیا مختل شود. انجام این کار فقط به این معنی نیست که فرد از تمام رویدادهای اجتماعی منع می‌شود، بلکه می‌تواند جریمه ۱۰۰۰۰ دلاری یا حتی دو سال زندان را نیز در پی داشته باشد.

عبور نکردن جوجه‌ها در جاده

جوجه‌ها در کویتمن جورجیا اجازه عبور از جاده را ندارند.

اطلاعات فرازمینی

وقتی صحبت از کشف حیات در فضا می‌شود ژاپن یک قانون ساده دارد کسی که این کشف را انجام می‌دهد باید یافته‌های خود را فورا به دبیر کل سازمان ملل متحد و همچنین جامعه علمی بین المللی گزارش دهد.

پاداش دادن به مجرمان

در استرالیا پاداش دادن به مرتکبین جرم غیر قانونی است و اگر کسی به کسی که دارایی ارزشمند خود را پس از سرقت آن بازگرداند پاداش دهد، می‌تواند بیش از ۵۰۰ دلار جریمه شود.

قانون سلفی و خالکوبی

گرفتن سلفی در مقابل بت‌های لرد بودا یا داشتن خالکوبی در سریلانکا غیر قانونی است. انجام این کار بدرفتاری با تصاویر بودایی تلقی می‌شود و در این کشور جزیره‌ای یک جرم کاملا جدی است. از ورود چندیدن گردشگر به دلیل داشتن خالکوبی منع شده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید