۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
کد خبر: 55376224

لوییس سوارس، مهاجم پیشین بارسلونا، پس از حضور در اتلتیکو مادرید، حالا تصمیم گرفته تا به فوتبال کشور خودش برگردد.

مهاجم بارسلونا به کشورش بازگشت

به گزارش سلام نو به نقل از اسپورت، لوییس سوارس بعد از دو فصل حضور در اتلتیکو مادرید از این تیم جدا شد.

سوارس روزهای خوبی را در بارسلونا تجربه کردو بعد از آن راهی اتلتیکو مادرید شد و با این تیم هم قهرمانی در لالیگا را به دست آورد.

این مهاجم اروگوئه‌ای برای تمدید قرارداد با اتلتیکو مادرید با این باشگاه به توافق نرسید و در نهایت بعد از دو سال از این تیم جدا شد. او مشتریان اروپایی زیادی داشت اما تصمیم گرفت که به فوتبال کشورش برگردد.

سوارس با عقد قراردادی رسمی به تیم ناسیونال اروگوئه پیوست. او در واکنش به حضور در این تیم گفت: قبل از هر چیز باید تشکر ویژه‌ای از هواداران ناسیونال داشته باشم که لطف و محبت زیادی به خودم و خانواده‌ام نشان دادند. این لطف و عشق باعث شد تا قلب ما تحت تاثیر قرار گیرد و در نهایت این تصمیم را بگیریم. امیدوارم که روزهای خوبی را با هم تجربه کنیم. غیرممکن بود که پیشنهاد ناسیونال را رد کنم. ما به توافق دست پیدا کردیم.

ناسیونال تیمی است که سوارس در آن دیده شد و بعد از آن راهی فوتبال اروپا شد تا با آژاکس روزهای خوبی را تجربه کند. سوارس از آژاکس راهی  لیورپول شد و در این تیم به یک فوق ستاره تبدیل شد و بعد از آن هم راهی بارسلونا و سپس اتلتیکو مادرید شد.

این مهاجم اروگونه‌ای با پیشنهاد میلان و دورتموند و چند تیم دیگر اروپایی و غیراروپایی مواجه شد اما در نهایت تصمیم گرفت که به فوتبال کشورش برگردد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید