مردی تاجر در مهمانی شبانه با زنی آشنا می‌شود و قصد برقراری ارتباط با او را دارد اما پس از مدتی از قصد زن خبردار می‌شود و از او جدا می‌شود. زن جوان نیز برای انتقام از تاجر او را می‌رباید.

ربوده شدن تاجر جوان در میهمانی شبانه

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، چند روز قبل تاجر جوانی پیش پلیس رفت و از ربوده شدنش توسط سرنشینان یک خودروی پژو ۲۰۶ خبر داد. وی در شکایت خود گفت: مدتی قبل در یک میهمانی شبانه با زن جوانی به نام شقایق آشنا شدم. از ظاهر و رفتار او خوشم آمد و از آنجا که قصد ازدواج داشتم، تصمیم گرفتم بیشتر با او آشنا شوم. اما چند هفته‌ای که گذشت، نظرم نسبت به او تغییر کرد.

شقایق مدام مرا به مراکز تجاری معروف شهر می‌برد و لباس‌های گرانقیمت و طلا و جواهر انتخاب می‌کرد، بعد موقع پرداخت پول به بهانه‌های مختلفی از جمله اینکه کارت عابربانکش را جا گذاشته یا پول به حسابش واریز نشده، از من می‌خواست که هزینه خریدهایش را حساب کنم. چند باری که این اتفاق تکرار شد، به این نتیجه رسیدم که شقایق تنها هدفش سرکیسه کردن من است و هیچ تمایلی به ازدواج با من ندارد. وقتی از این موضوع مطمئن شدم، تصمیم گرفتم ارتباطم را با او قطع کنم.

 تصادف ساختگی برای اخاذی از مرد ثروتمند

مرد تاجر ادامه داد: وقتی به شقایق گفتم که دیگر نمی‌خواهم با او ارتباط داشته باشم، خیلی عصبانی شد و مدام مرا تهدید می‌کرد که اگر به این رابطه برنگردم و خواسته‌هایش را برآورده نکنم، انتقام می‌گیرد. چند روزی از این تهدیدها گذشته بود و من هم توجهی نمی‌کردم تا اینکه صبح روز حادثه سوار بر خودروی مدل بالایم از خانه خارج شدم تا به محل کارم بروم.

در حال عبور از خیابان بودم که ناگهان یک خودروی ۲۰۶ با ۳ سرنشین جلوی خودروام پیچید و با ماشین من تصادف کرد. از طرز حرکت راننده خودروی ۲۰۶ و نحوه برخوردی که با ماشینم داشت، متوجه شدم که تصادف ساختگی است. تصور کردم شاید قصد اخاذی دارند به همین دلیل از ماشین پیاده نشده و وقتی یکی از سرنشینان از من خواست از ماشینم پیاده شوم و مقدار خسارت را ارزیابی کنم، گفتم نیازی نیست و شکایتی ندارم. اما آنها اصرار داشتند حتماً باید به پلیس زنگ بزنند و میزان خسارتی را که وارد شده برآورد کنند. در نهایت آنها در ماشین را باز کرده و مرا به زور پیاده کردند و در یک چشم برهم زدن با تهدید و ضرب و جرح مرا داخل خودروی ۲۰۶ انداخته و راه افتادند. دو ساعتی در خیابان‌های تهران می‌چرخیدند تا اینکه مقابل دستگاه عابربانکی توقف کردند. با تهدید رمز عابربانکم را گرفته و ۸ میلیون تومانی که در حسابم بود را به کارتی دیگر انتقال دادند. سپس آنها مرا در نزدیکی خودروام پیاده کرده و از محل متواری شدند.

اجیر شدن دو مرد توسط یک زن

با شکایت مرد تاجر، پرونده‌ای در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پایتخت تشکیل شد و به دستور قاضی محسن اختیاری، کارآگاهان اداره آگاهی برای دستگیری پژوسواران وارد عمل شدند. در نخستین گام مأموران به سراغ دستگاه عابربانکی رفتند که پژوسواران از طریق آن پول را انتقال داده بودند، اما از آنجایی که مرد پژوسوار صورتش را با ماسک بهداشتی و کلاه پوشانده بود، تصویری از او به دست نیامد.

از سویی تحقیقات نشان می‌داد ۸ میلیون تومان به حساب فردی واریز شده که کارتش را فروخته است. در حالی که این شاخه از تحقیقات با بن‌بست مواجه شده بود، مأموران به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه رفته و در بازبینی دوربین‌ها، شماره پلاک خودروی متهمان فراری به دست آمد. با استعلام شماره پلاک، هویت مالک آن به دست آمد. از سویی با زیر نظر گرفتن مالک خودرو، هویت دو همدست دیگر نیز به دست آمد. با هماهنگی‌های قضایی مأموران وارد عمل شده و متهم و همدست دیگرش را بازداشت کردند. دو متهم دستگیر شده در تحقیقات مدعی شدند که از سوی یک زن [شقایق] اجیر شده بودند و فقط دستورات او را اجرا کرده‌اند. تحقیقات به دستور بازپرس جنایی در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید