نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست زائران ایرانی بعد از ۲۰ روز حضور در شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره امروز به کشور آمد.

بازگشت سرپرست حجاج ایرانی به تهران

به گزارش خبرگزاری مهر؛ در آئین استقبال از حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، آیت‌الله محسن قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، رئیس سازمان حج و زیارت، مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و شماری از مسؤولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امسال در مدت ۲۰ روز حضور در شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره بر روند اجرای عملیات حج در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجرایی و پزشکی نظارت داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب در حالی عازم تهران شد که کمتر از ۷ هزار نفر از زائران ایرانی در مکه و مدینه حضور دارند و قرار است تا پایان روز هفتم مردادماه به کشور بازگردند. همچنین روند بازگشت حجاج کشورمان از دو فرودگاه جده و مدینه منوره نیز به صورت روان و عادی در حال اجراست.

حجت الاسلام و المسلمین نواب در گفت وگو با خبرنگاران در پاویون فرودگاه امام خمینی (ره) در خصوص برگزاری حج تمتع ۱۴۰۱ گفت: به لطف خدا برنامه‌ریزی‌هایی که برای حج تمتع امسال شده بود، بخوبی انجام شد.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از مدیران و کارگزاران حج، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت را در سفر حج امسال همراهی کردند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید