دولت انگلیس چندین تن از فرمانداران مناطق گوناگون روسیه و مقامات جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک را در لیست تخریم های خود قرار داد.

 انگلیس ۴۲ نفر از مقامات روسیه را تحریم کرد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انگلیس فهرست تحریم‌های روسیه را گسترش داده و ۴۲ مورد جدید را به آن اضافه کرده است. این فهرست گسترده شامل چندین تن از فرمانداران مناطق گوناگون روسیه و همچنین مقامات جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک است.

به گزارش رویترز، این تحریم‌ها شامل ممنوعیت سفر و توقیف دارایی‌ها می‌شود. وبسایت دولت انگلیس اعلام کرده «ویتالی خوتسنکو» و «ولادیسلاو کوزنتسوف» که به ترتیب نخست وزیر و معاون اول رئیس جمهوری دونتسک و لوهانسک هستند به دلیل آنچه «اجرای سیاست‌های روسیه» خوانده شده، در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته اند.

وزیر دادگستری روسیه و معاون او نیز از دیگر افراد فهرست تحریمی انگلیس هستند. در این فهرست افراد غیرسیاسی هم به چشم می‌خورند. گفته شده برادرزاده‌های «علیشیر عثمانوف» الیگارش بزرگ روسیه که دارایی‌های زیادی در انگلیس دارند هم در فهرست تحریمی‌ها هستند.

تحریم‌های امروز بخشی از بسته تحریم‌های سختگیرانه انگلیس علیه روسیه است که بیش از هزار و ۱۰۰ شخص و ۱۰۰ نهاد را در بر می‌گیرد. افزون بر این تحریم‌ها، انگلیس سرمایه‌گذاری شهروندان خود در روسیه و واردات طلا از این کشور را ممنوع اعلام کرده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید