در پی برخورد هولناک سه دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده تیغاب پاکدشت ۶ نفر مصدوم شدند.

تصادف زنجیره ای در جاده تیغاب پاکدشت ۶ را راهی بیمارستان کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سیدحامد تقوی گفت: عوامل آتش‌نشانی شهرداری شریف‌آباد با اطلاع از وقوع یک فقره تصادف در محور مواصلاتی موسوم به تیغاب که شهرستان پاکدشت را به پیشوا و ورامین متصل می‌کند، سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ و خودروی باری آریسان از روبرو با یکدیگر برخورد شدیدی کرده بودند که این امر منجر به محبوس شدند سرنشینان در داخل کابین شده بود.

حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه

وی تصریح کرد: عوامل آتش‌نشانی ضمن ایمن سازی جاده به منظور جلوگیری از وقوع تصادف مجدد، سریعا نسبت به انجام عملیات آزاد سازی سرنشینان اقدام کردند.

تقوی تصریح کرد: در این حادثه که به دلیل سرعت زیاد، سبقت نابجا و کم‌عرض بودن محور رخ داده، ۶ نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل گردیدند.

 در قسمت شمالی کمربندی ورامین – پیشوا و در حاشیه کانال درجه یک انتقال آب به دشت ورامین، جاده‌ای ۱۳ کیلومتری موسوم به تیغاب وجود دارد که شهرستان‌های ورامین و پیشوا را به پاکدشت متصل می‌کند و بخش‌های مختلف آن در حوزه سیاسی این سه شهرستان واقع شده و به مرور زمان و با افزایش تردد خودروها به جاده اصلی برای دسترسی شهرستان‌های ورامین و پاکدشت تبدیل شده است.

از ابتدای ورودی این جاده و به طول چهار کیلومتر، سمت راست در حوزه سیاسی پیشوا و سمت چپ در حوزه شهرستان ورامین است و مابقی مسیر به طول ۹ کیلومتر در حوزه شهرستان پاکدشت واقع شده است، مسیری که امروز به محل دسترسی روستاهای جعفرآباد اخوان، ریحان‌آباد و قوئینک زُهری از ورامین، سرگل و گلعباس از شهرستان پیشوا، عباس‌آباد لرنی، حسین‌آباد قاجار، طارند بالا و ارمبویه از پاکدشت تبدیل شده است.

این مسیر در ابتدا جاده اختصاصی دسترسی آب منطقه‌ای به ابنیه کانال انتقال آب بود ولی پس از زیرسازی و آسفالت آن در اوخر دهه هفتاد، به مسیری اصلی برای دسترسی به شهرستان پاکدشت تبدیل شد و با افزایش رفت و آمد خودروها، در حاشیه این محور ده‌ها رستوران، باغ تالار و تالار پذیرایی احداث شد و علاوه بر تردد خودروهای شخصی به سمت پاکدشت و روستاهای اطراف، وجود ده‌ها معدن شن و ماسه تردد خودروهای سنگین نیز  را نیز افزایش داده است.

در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مقرر شد تا ضمن رفع برخی از مشکلات و نصب  علائم راهنمایی و رانندگی، زمینه واگذاری آن به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فراهم شود.
پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است
 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید