مهلت ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک که قرار است در ششم شهریور برگزار شود از فردا ۵ مردادماه به مدت ۱۵ روز آغاز خواهد شد.

 ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی‌المپیک از فردا آغاز می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، دوره ۴ ساله اعضای هیات اجرایی و مسئولان کمیته ملی المپیک در حالی بهمن ماه سال گذشته به پایان رسید که قرار است انتخابات این کمیته ششم شهریور امسال برگزار شود.

براین اساس از فردا چهارشنبه پنجم مردادماه ثبت نام از نامزدهای ریاست، نواب رئیس و اعضای هیات اجرایی آغاز خواهد شد. ثبت‌نام از نامزدها به مدت ۱۵ روز است و مهلت آن ۲۰ مرداد به پایان می‌رسد.

ریاست کمیته ملی المپیک در این ۴ سال برعهده سیدرضا صالحی‌امیری بود که وی به صراحت اعلام کرده قصد ندارد در این دوره کاندیدا شود. گمانه‌زنی‌ها در خصوص نامزدی ریاست زیاد است اما باید دید در این ۱۵ روز چه کسانی نامزد می‌شوند تا براساس آن نتیجه‌گیری کرد.

در حال حاضر برخی از فدراسیون‌های ورزشی مانند فوتبال، وزنه‌برداری، ژیمناستیک، دوچرخه‌سواری، شمشیربازی با سرپرست اداره می شوند و غیر از شمشیربازی که فضل‌الله باقرزاده ریاست آن را بر عهده دارد و نایب رئیس کمیته ملی المپیک است در سایر فدراسیون‌ها تا زمانی که انتخابات‌شان برگزار نشود آنها نماینده‌ای در مجمع کمیته ملی المپیک نخواهند داشت.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید