در یک حادثه عجیب در تهران سارق حرفه ای در یک تصادف ساختگی خودروی سراتو را همراه با کودکی که داخل ماشین بود، ربود.

سارق ماشین و کودک ۲ ساله را با هم ربود!

به‌گزارش سلام نو، روزنامه همشهری نوشت: سارقی که با ایجاد تصادف ساختگی دست به سرقت خودرو می‌زد، در آخرین سرقت ماشینی را با سرنشینش دزدید اما تنها چند ساعت بعد به دام پلیس افتاد.

چند روز پیش مأموران کلانتری۱۲۸ تهران در جریان سرقت یک خودروی سراتو در این منطقه قرار گرفتند و راهی محل سرقت شدند. مالباخته مردی بود که نگرانی در چهره‌اش موج می‌زد و مدعی بود که سارق ماشینش را به همراه دختربچه ۱۲ساله‌اش که داخل ماشین بوده، دزدیده است.

دخترم وحشت کرده بود و جیغ می‌کشید

او در ادامه توضیح داد: درحالی‌که دخترم هم سوار ماشین بود، در حال عبور از خیابان بودم که یک خودروی پراید از پشت سر با ماشینم برخورد کرد. همان لحظه توقف کردم و پیاده شدم که ببینم ماشینم چقدر خسارت دیده است. راننده پراید هم درحالی‌که عذرخواهی می‌کرد از ماشینش پیاده شد و مرا به عقب ماشین کشاند تا محل تصادف را نشان دهد. اما در یک لحظه به سمت ماشین من دوید، پشت فرمان نشست و اقدام به فرار کرد. این در حالی بود که دختر ۱۲ساله‌ام که داخل ماشین بود، وحشت کرده بود و جیغ می‌کشید.

با اظهارات این مرد و با توجه به حساسیت موضوع، مشخصات خودروی مسروقه به تمامی تیم‌های گشت پلیس اعلام و طرح مهار به اجرا گذاشته شد. تیم‌های گشتی پلیس تمامی خیابان‌های منتهی به محل سرقت را زیرنظر گرفتند تا اینکه دقایقی بعد خودروی مسروقه در یکی از خیابان‌ها مشاهده شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، گفت: در یک عملیات منسجم و پلیسی خوشبختانه خودروی مسروقه متوقف و سارق دستگیر و دختربچه ۱۲ساله مالباخته نیز صحیح و سالم تحویل پدرش شد.

وی ادامه داد: با دستگیری متهم که مردی ۵۰ساله است معلوم شد خودروی پرایدی که وی با استفاده از آن اقدام به تصادف ساختگی با خودروی سراتو کرده بود نیز سرقتی است و متهم چند روز قبل آن را با همین شگرد دزدیده بود.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: متهم که مجرمی سابقه‌دار است و تاکنون ۱۰بار به اتهام ارتکاب جرایم مختلف راهی زندان شده است به سرقت‌های سریالی با شگرد تصادف ساختگی اعتراف کرد و معلوم شد که وی هفته گذشته از زندان آزاد شده و به محض آزادی، سرقت‌هایش را از سر گرفته بود که خوشبختانه دستگیر شد و تحقیقات برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی وی ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید