شب گذشته پلیس کرمان با اشرار مسلح که سابقه ایجاد ناامنی و قاچاق مواد مخدر را داشتند درگیر و در این جریان متاسفانه یک افسر پلیس به شهادت می رسد.

جزییات درگیری پلیس با اشرا مسلح در کرمان / یک افسر پلیس به شهادت رسید

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در درگیری دیشب پلیس با اشرار ۶ شرور به هلاکت رسیدند و در این عملیات ۵ مامور مجروح شدند و یک نفر به شهادت رسید.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: شامگاه دوشنبه سوم مرداد ماه ماموران تیم گشت پایگاه شهید خواجویی بهرامجرد از توابع کرمان هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودروی سواری و وانت مشکوک و دستور ایست دادند که هر ۲ خودرو با افزایش سرعت از محل متواری شدند و بدون فوت وقت ماموران اقدام به تعقیب و گریز آن‌ها کردند.

او می‌گوید: طی این عملیات و با تعقیب و مراقبت ماموران با توقیف خودروی وانت، ۶۹۷ کیلو موادمخدر، شامل: ۵۰۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۱۸۸ کیلو و ۴۱۰ گرم حشیش کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد و در ادامه در پی اعزام تیم کمکی از پلیس مرکز استان به محل درگیری، سرنشینان خودروی پژو پارس اشرار که اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس می‌کردند، در مواجهه با آتش سنگین ماموران، عرصه را بر خود تنگ دیدند و به سمت محور کرمان ـ بم متواری شدند.

۶ شرور به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با توجه به سابقه شرارت و ناامنی این اشرار در منطقه جنوب شرق کشور، ماموران جان بر کف پلیس کرمان تمام توان خود برای دستگیری این اشرار را به کار گرفتند و نهایتا در محور کرمان ـ بم (حوالی سه راهی راین)، با تعقیب و مراقبت و آتش پرحجم ماموران، ۶ شرور به هلاکت رسیدند.

به گفته سردار ناظری با توجه به سابقه شرارت و ناامنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر اشرار به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور طی این عملیات علاوه بر مواد مخدر کشف شده، ۳ قبضه سلاح کلاش، ۱۷ قبضه خشاب و مقادیر زیادی فشنگ جنگی کشف و متاسفانه ۵ تن از همرزمان مجاهد پلیس مجروح و سرهنگ دوم علی برزگرپور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

او ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و خانواده داغدارش و با اشاره به اینکه حال همرزمان مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است، گفت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید