کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، در تمرینات اخیر خود برای شرکت در بازی دوستانه تیم خود با کلاب آمریکای مکزیک از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد.

سکوت باشگاه مادرید در مقابل مصدومیت بنزما

به گزارش سلام نو به نقل از اسپورت، کریم بنزما در دیدار دوستانه اخیر رئال مادرید به خاطر شرایط بدنی که داشت به میدان نرفت. رئال که راهی آمریکا شده است در دیداری دوستانه با یک گل برابر بارسلونا شکست خورد و بنزما در این بازی برای تیمش به میدان نرفت.

این مهاجم فرانسوی در تمرین اخیر رئال مادرید بدون مشکل درکنار دیگر بازیکنان تمرین کرد و آمادگی بدنی بالای خود را نشان داد اما خبر بد برای رئال و کارلو آنچلوتی اینکه بنزما از ناحیه زانو مصدوم شد و نتوانست به تمرین ادامه بدهد.

هنوز باشگاه رئال مادرید توضیحی درباره آسیب دیدگی بنزما نداده است.

رئال مادرید در ادامه بازی های دوستانه خود در اردوی آمریکا این بار به مصاف کلاب آمریکای مکزیک خواهد رفت. قرار بود در این بازی طبق اعلام آنچلوتی کاپیتان رئال یک نیمه به میدان برود.

بنزما فصل رویایی را با پیراهن رئال مادرید تجربه کرد. او یک تنه رئال را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند و در رقابت های لالیگا هم با کسب آقای گلی و آقای پاس گل بیشترین سهم را در قهرمانی تیمش داشت. او با این نمایش درخشان توپ طای ۲۰۲۲ را برای خود تضمین کرده است.

در تمرین اخیر رئال بورخا مایورال هم بدون مشکل در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد و این نشان می دهد که او هم آماده بازی شده است.

رئال مادرید بعد از اردوی آمریکا باید خود برای سوپر جام اروپا آماده کند. شاگردان آنچلوتی ۱۹ مرداد باید به مصاف آینتراخت فرانکفورت بروند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید