پس از سیل روز جمعه در استهبان استان فارس که موجب مرگ تعدادی از هموطنان شد حالا باز هم سیل در استان هرمزگان قربانی گرفته است.

سیل باز هم در ایران قربانی گرفت؛ این بار ۲ کودک

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،  بخشدار گوهران بشاگرد گفت: دو کودک ۸ و ۱۴ ساله در پی ورود به رودخانه پایین دست سد، غرق شدند.

محسن ذاکری، بخشدار گوهران بشاگرد در استان هرمزگان از فوت دو کودک در این منطقه بر اثر وقوع سیل شدید خبر داد.

وی اظهار داشت: متأسفانه غروب امروز دو دختر بچه ۸ و ۱۴ ساله از روستای پوسمن بخش گوهران بشاگرد در پی ورود به رودخانه فصلی دچار عمق آب می‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند.

به گفته ذاکری، هشدارهای جدی به مردم مناطق مختلف برای جلوگیری از ورود کودکان و نوجوانان به حریم رودخانه‌ها و مانداب‌ها داده شده است و از مردم می‌خواهیم از امشب تا پایان هفته به دلیل احتمال تشدید سیل بیش از پیش مراقب باشند.

هشدار وقوع سیل به جنوب شرق ایران

گفتنی است؛ سازمان هواشناسی روز گذشته هشدار داد که از بعد از ظهر امروز، موج جدید سامانه باران های موسمی به نام «مانسون» از جنوب شرق ایران وارد کشورمان خواهد شد و از عصر امروز تا عصر پنجشنبه بخش هایی از استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان، یزد و خراسان جنوبی درگیر سیل شدید خواهند بود.

سازمان هواشناسی ضمن صدور «هشدار قرمز» به عنوان بالاترین سطح هشدار، از دستگاه های امدادی و اجرایی درخواست کرده است که تا پایان هفته در آماده باش کامل قرار داشته باشند.

در این لینک می توانید گزارش رکنا درباره جزئیات هشدار قرمز سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در هفته اول مرداد ۱۴۰۱ در ایران را بخوانید.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید