محمود مرتضایی فرد مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اجرایی شدن طرحهایی همانند طرح یاری جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان با حفظ منزلت بازنشستگان در آینده نزدیک خبر داد.

آخرین اخبار از واریزی جدید به حقوق بازنشستگان | ماجرای پرداخت کارت اعتباری به بازنشستگان چیست؟

به گزارش سلام نو؛ محمود مرتضایی فرد در هفدهمین بزرگداشت روز خانواده و تگریم بازنشستگان و در آیین تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی که در مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، اظهار کرد: در این دوسال اخیر همایش به صورت مجازی برگزار شد و به همین سبب حال و هوای امروز را شاهد نبودیم.

وی افزود: در ایام دهه ولایت نیز این جشنواره با حضور ۴ هزار نفر از بازنشستگان در هشت رشته در مجموعه های ورزشی و خانه های امید در سطح استان های مختلف برگزار شد.

مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به همایش پیاده روی بازنشستگان اشاره کرد و گفت: در این پیاده روی که به صورت سراسری در سطح کشور برگزار شد و جوایزی به بازنشستگان اهدا شد.

مرتضایی فرد با اشاره به به مسئولیت اجتماعی این صندوق اشاره کرد و عنوان کرد: در این صندوق این مسئله به یک اصل اساسی تبدیل شده و همه مدیران و معاونین بخشی از انرژی خود را در این مسیر هدایت می کنند و علاوه بر پرداخت حقوق به مسئولیت اجتماعی خود نیز توجه می کنند.

مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به طرح‌های حمایتی این صندوق اشاره کرد و گفت: طرحهایی از جمله طرح یاری جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان با حفظ منزلت بازنشستگان اجرا شده که در این طرح مبلغی در حقوق بازنشستگان شارژ شده و آنها می توانند با مراجعه به فروشگاه های مورد نظر کالاهای مورد نیاز خودر را به صورت تخفیفی و اقساطی خریداری کنند. /  فارس

کد خبرنگار: ۱۵
۲۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 23
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    گوش بازنشستگان ازاین حرفهاپراست دنبال ماستمالی 38درصدافزایش حقوق نباشیدبه قانون عمل کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید