قیمت سکه در بازار امروز به ۱۴ میلیون ۷۵۰ هزار تومان کاهش یافت و قیمت طلا ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان به فروش رفت.

ریزش قیمت دلار و سکه ادامه دار شد/  طلای ۱۸ عیار گران شد

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران امروز شاهد تداوم کاهش قیمت دلار  بود. نرخ دلار در تهران عصر امروز دوشنبه ۳ مرداد ماه در مقایسه با روز گذشته بیش از ۱۰۰ تومان افت کرد .

قیمت دلار هرات و تهران تقریبا به هم رسیدند

امروز قیمت دلار هرات و  تهران به هم نزدیک شد. قیمت اسکناس آمریکایی  در بازار هرات تقریبا ۱۵۰ تومان با تهران فاصله دارد . در بازار سلیمانیه هم قیمت دلار نوسان ۵۰ تومانی را تجربه کرد. امروز همزمان با کاهش قیمت دلار، نرخ حواله درهم نیز افت کرد و ۴۰ تومان پایین آمد.

قیمت دلار در بازار رسمی به کجا رسید؟ 

دلار در بازار رسمی روند حرکتی محدودی را ثبت کرد. قیمت  فروش دلار  صرافی ملی امروز ۲۷ هزار و ۷۶۵ تومان  بود که نسبت به دیروز ۲۳ تومان افت کرده بود. در بازار متشکل هم قیمت دلار امروز ۲۷ هزار و ۶۲۷ تومان بود .  

قیمت طلا چقدر شد؟

قیمت اونس طلا  عصر امروز در مقایسه با روز شنبه ۳ دلار رشد کرد  و با ۱۷۳۱ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم  عصر امروز قیمت طلا ۱۸ عیار ۷۰۰ تومان گران  تر از دیروز معامله شد. قیمت این فلز زرد رنگ داخلی امروز  با ۱ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش رسید . 

قیمت سکه امروز  تا ۱۴ میلیون ۷۵۰ هزار تومان پایین آمد اما در نیمه ظهر تا یک قدمی  کانال ۱۵ میلیون تومان پیشروی کرد . فلز گران بهای داخلی عصر امروز به قیمت ۱۴ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان مبادله شد که نسبت به دیروز بیش از ۷۱ هزار تومان کاهش را نشان می دهد . 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید