رئیس صندوق رفاه دانشجویان زمان پرداخت تمامی وام‌های دانشجویی ترم گذشته را اعلام کرد.

اعلام زمان پرداخت وام‌های دانشجویی سال ۱۴۰۱ + مبلغ وام

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه تمام وام‌های دانشجویی تا پایان هفته پرداخت می‌شود، گفت: اگر دانشجویی تا پایان هفته وام خود را دریافت نکرده، به دانشگاه مراجعه کند تا دلیل عدم پرداخت وام بررسی شود.

وی با بیان اینکه از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص لازم برای پرداخت کل وام‌های دانشجویی به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پرداخت شده است، گفت: مبلغ ۳۴۰ میلیارد تومان برای پرداخت وام‌های دانشجویی به بانک‌های عامل داده شده و تمام وام‌ها در اختیار دانشجویان درخواست کننده قرار می‌گیرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد که مسئولین وزارت عتف بدون شک حامی دانشگاه‌های جوان و دانشجویان هستند و تمام توان خود را در مرتفع کردن مشکلات آن‌ها به کار می‌گیرند.

مبلغ وام ودیعه مسکن دانشجویی چقدر است؟

وی همچنین با تاکید بر اینکه محدودیتی در پرداخت وام ودیعه مسکن دانشگاه‌ها وجود ندارد، گفت: میزان وام ودیعه مسکن گروهی دانشجویان در شهر تهران ۵ میلیون تومان به ازای هر دانشجو، در ۸ کلان شهر کشور ۴ میلیون تومان و در سایر شهرها ۳ میلیون تومان است.

گنجی درباره نحوه پرداخت وام ودیعه مسکن گفت: این وام گروهی است، یعنی به ازای ۳۰ یا ۵۰ دانشجو، هر تعدادی که دانشگاه‌ها نیاز داشته باشند، پرداخت می‌شود، بر این اساس دانشجویی که خوابگاه خارج از دانشگاه می‌گیرد، می‌تواند از این وام بهره‌مند شود و تا زمانی که در خوابگاه است و از خوبگاه استفاده می‌کند ودیعه را دارد و پس از آن این مبلغ به دانشگاه بازگردانده می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید