سیشل، سرزمینی با زیبایی بکر، مقصدی لوکس است که در بخش غربی اقیانوس هند واقع شده است. مجمع الجزایری متشکل از ۱۱۵ جزیره، این کشور جزیره‌ای به خاطر زیبایی طبیعی بدیع، سواحل دیدنی و استراحتگاه‌های مجلل خود شناخته شده است.

عکس خاص‌ترین مقاصد گردشگری جهان

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: همیشه مقصدهای شگفت‌انگیز می‌تواند گردشگران حرفه‌ای را به وجد آورند.

بالی، اندونزی - یک خلوتگاه ایده آل

عکس خاص‌ترین مقاصد گردشگری جهان

معروف‌ترین جزیره اندونزی، بالی، بهترین مکان برای هر گردشگری است که به یک هفته آرامش مطلق، غذاهای معطر، زیبایی منظره و انبوهی از فرهنگ و سنت نیاز دارد. بالی با معابد استادانه، خط ساحلی بی‌پایان، صخره‌های مرجانی دیدنی، آبشارها و استراحتگاه‌ها، در واقع مکانی برای تفریح و سرگرمی و به طور همزمان مکانی برای ماجراجویان و کاوشگران است. این جزیره دارای برخی از بهترین غروب‌ها و طلوع‌های خورشید است، به اندازه‌ای که شما را مجذوب خود می‌کند تا هرگز این تله توریستی را ترک نکنید. خانه بسیاری از صخره‌های مرجانی، قله‌های کوهستانی، سواحل و مسیرهای دیدنی، با معابد قدیمی و جاذبه‌های کوچک بالیایی دنیای قدیم در خیابان‌ها و نخلستان‌ها. همچنین ریشه‌های فرهنگی، غذاهای خاص، جشنواره‌ها، موسیقی و هنر بومی خود را دارد که دیدنی است.

آمستردام، هلند

پایتخت هلند احتمالا یکی از سردترین حالات را در تمام شهرهای اروپا دارد. اگر به آمستردام سفر می‌کنید، مطمئن باشید، این یکی از شگفت انگیزترین تجربیات شما خواهد بود. این شهر همه چیز دارد، از زندگی شبانه شلوغ، پارک‌های پیک‌نیک و موزه‌های دیدنی. همه چیز را رها کنید و دوچرخه کرایه کنید، یک پیک نیک در پارک ووندل داشته باشید، در خیابان‌های جردان به خرید بروید، در کانال‌های زیبای آمستردام گشت و گذار کنید، غذاهای خیابانی محبوب مانند شاه ماهی در گاری‌های شاه ماهی بخورید، از خانه تاریخی آن فرانک دیدن کنید.

سیشل - بهشت ماه عسل

عکس خاص‌ترین مقاصد گردشگری جهان

سیشل، سرزمینی با زیبایی بکر، مقصدی لوکس است که در بخش غربی اقیانوس هند واقع شده است. مجمع الجزایری متشکل از ۱۱۵ جزیره، این کشور جزیره‌ای به خاطر زیبایی طبیعی بدیع، سواحل دیدنی و استراحتگاه‌های مجلل خود شناخته شده است. این جزیره قدیمی‌ترین جزایر اقیانوسی جهان و بزرگترین جزیره مرجانی است.

کاستاریکا - فراوانی زیبایی طبیعی

عکس خاص‌ترین مقاصد گردشگری جهان

کاستاریکا، کشوری کاتولیک در آمریکای مرکزی، با نیکاراگوئه و پاناما هم مرز است. این کشور دارای اقیانوس آرام در غرب و سواحل کارائیب در شرق است. این کشور تحت سلطه کاتولیک‌های رومی است، کشوری سکولار است و به همه ادیان احترام می‌گذارد.

این کشور به خاطر انواع حیات وحش، فرهنگ متمایز و انبوهی از فعالیت‌های ماجراجویی شناخته شده است. شما خود را در پارک‌های ملی که توسط گیاهان و جانوران منحصر به فرد احاطه شده‌اند گم خواهید کرد. ماجراهای بی‌شماری از موج‌سواری گرفته تا اسب‌سواری، سفر شما به کاستاریکا را پر انرژی و خاطره‌انگیز خواهد کرد.

سانفرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا - شهر گلدن استیت از گلدن گیت

عکس خاص‌ترین مقاصد گردشگری جهان

سانفرانسیسکو یکی از مهم‌ترین شهرهای ساحل غربی و کل ایالات متحده است. از دهه ۱۹۶۰ به دلیل مجموعه وسیعی از جاذبه‌ها، مناظر خارق‌العاده خلیج سانفرانسیسکو و آب و هوای تابستانی درخشان، یک مقصد گردشگری اصلی بوده است. نمادین‌ترین مکان سانفرانسیسکو شاید پل گلدن گیت باشد که عرض خلیج سانفرانسیسکو را می‌پوشاند و مناظر زیبایی را ارائه می‌دهد. سفرهای دریایی در خلیج نیز یک فعالیت معروف است که نباید آن را از دست بدهید. اسکله ماهیگیر و جزیره آلکاتراز در ترکیب با پل سه مورد از مشهورترین جاذبه های گردشگری شهر را تشکیل می‌دهند.

بمبئی، ماهاراشترا - شهر رویاها

عکس خاص‌ترین مقاصد گردشگری جهان

بمبئی پارادوکس تماشایی از هرج و مرج و امید، زرق و برق و فلاکت، مدرنیته و سنت قدیم و جدید است. معروف به شهر رویاها، بمبئی؟ قبلا به نام بمبئی شناخته می‌شد؟ این شهر دارای تاریخ طولانی استعماری است، از بازدیدهای گاندی از شهر گرفته تا اعتراضات شدید علیه کمیسیون سیمون در سال ۱۹۲۸، این شهر شاهد بسیاری از رویدادهای مهم در مبارزات آزادی کشور بوده است. امروز، بمبئی یک دیگ ذوب زیبا از فرهنگ‌ها و شیوه‌های زندگی است. شهر همه چیز را در بافت خود غوطه‌ور می‌کند و آن را بسیار خاص می‌کند. از ساکنان اروپایی و پرتغالی که سال‌ها پیش به شهر مهاجرت کرده‌اند، تا بازیگران آینده‌ای که تلاش می‌کنند تا در پرده نقره‌ای بزرگ شوند. از سوپراستارهای بالیوود گرفته تا صنعتگران بزرگ تا قبایل ماهیگیران و زاغه نشینان.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید