استراحتگاه‌های اینجا معمولا یک جزیره کامل هستند، از جمله گزینه‌های اقامتی مانند خانه‌های ییلاقی روی آب.

عجیب ترین جاذبه‌های طبیعی جهان + عکس

مرجانی بزرگ، استرالیا - بزرگترین شگفتی طبیعت

عجیب ترین جاذبه‌های طبیعی جهان + عکس

دیواره بزرگ مرجانی که در ۲۳۰۰ کیلومتری سواحل شرقی استرالیا کشیده شده است، یکی از بزرگترین شگفتی‌های طبیعت است. این رسما بزرگترین سازه‌ای است که توسط موجودات زنده ساخته شده است و حتی از فضای خارج نیز قابل مشاهده است! با برخورداری از گیاهان و جانوران دریایی فراوان، بازدیدکنندگان همیشه مجذوب زیبایی محض این اکوسیستم منحصربه‌فرد می‌شوند. غواصی برخی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها در اینجا برای به دست آوردن تجربه دست اول از زندگی دریایی است. جدا از خود صخره‌های بسیار، صدها جزیره گرمسیری و سواحل طلایی آفتاب‌گیر در امتداد این صخره وجود دارد. این جزایر و سواحل مکان مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند استراحت کنند و زیر نور آفتاب استراحت کنند. زمانی که به دنبال مدتی دوری از سواحل و صخره‌ها هستید، با هلیکوپتر سواری کنید تا زیبایی منطقه را واقعا تجربه کنید.

ایسلند - برای مسافران غیرمعمول

عجیب ترین جاذبه‌های طبیعی جهان + عکس

ایسلند در میان محبوب‌ترین مقاصد سفر، یکی از سورئال‌ترین و باشکوه‌ترین کشورهای جهان است. در نزدیکی دایره قطب شمال، مناظر شگفت انگیز و نفس گیر و پدیده‌های طبیعی عجیب و غریب را ارائه می‌دهد. تابستان بهترین زمان برای بازدید است، به دلیل دمای معتدل و فعالیت‌های فراوان از آبدره‌های پیاده‌روی تا بازی گلف در نیمه‌شب.

 مالدیو - یک بهشت ​​گرمسیری

عجیب ترین جاذبه‌های طبیعی جهان + عکس

مالدیو، بهشت ​​استوایی از سواحل بی‌نظیر، مجمع‌الجزایری متشکل از ۱۱۹۲ جزیره مرجانی است که در جزایر مرجانی طبیعی دسته‌بندی شده‌اند که تنها تعداد کمی از آن‌ها مسکونی هستند. زمان در مالدیو متوقف می‌شود، وقتی در سواحل شن سفید دراز می‌کشید، امواج شفاف کریستالی را می‌شنوید که به ساحل دریا برخورد می‌کنند، با پرتوهای مانتا و کوسه‌های صخره‌ای شنا می‌کنید و با ماهی‌های زیادی با مردم محلی جشن می‌گیرید. ماجراجویی یا تفریح، مالدیو پاسخ شماست. مالدیو با سواحل آفتاب‌زده، جزایر پر از نخل، تالاب‌های کریستالی و آب‌های بکر، بازدیدکنندگان را در تمام طول سال مجذوب خود می‌کند. استراحتگاه‌های اینجا معمولا یک جزیره کامل هستند، از جمله گزینه‌های اقامتی مانند خانه‌های ییلاقی روی آب.

ترکیه، شهر مواد معدنی

عجیب ترین جاذبه‌های طبیعی جهان + عکس

پاموکاله شهری است که در غرب ترکیه واقع شده است. این شهر را شهر مواد معدنی می‌نامند زیرا در سواحل این شهر مواد معدنی زیادی با جاری شدن آب باقی مانده است. این مکان که به عنوان آبگرم طبیعی نامیده می‌شود، گردشگری را به عنوان یکی از صنایع اصلی خود دارد. مردم همیشه به این مکان می‌آیند و ترجیح می‌دهند در آب شیرین و طبیعی آن حمام کنند. پاموکاله یک کلمه ترکی است که به معنای "قلعه‌ای از پنبه" است. این منطقه به عنوان میراث جهانی اعلام شده است و شما نمی‌توانید هتل‌های کاملی را در این منطقه پیدا کنید. با این حال، این مکان دارای منظره زیبا و دیدنی است و دوستداران طبیعت باید حداقل یک بار در طول زندگی خود از این مکان دیدن کنند.

پوکت، تایلند - جایی که مد ساحل تابستانی واقعا زنده می شود

عجیب ترین جاذبه‌های طبیعی جهان + عکس

بزرگترین جزیره در کل تایلند، پوکت است که همه چیز برای ارائه دارد. این جزیره که توسط فرودگاه بین المللی پوکت خدمات رسانی می‌شود، در هیچ زمانی از سال با کمبود مسافر مواجه نیست. سواحل طلایی، جزایر متعدد فراساحلی، بازارهای پرنشاط، زندگی شبانه با اکتان بالا و ورزش‌های آبی هیجان انگیز به طور خلاصه پوکت را مشخص می‌کند. سواحل مانند سورین و کاتا به خانواده‌ها و افراد با سلیقه‌های عجیب و غریب پاسخ می‌دهند. از سوی دیگر، ساحل پاتونگ، حتی پس از غروب خورشید، به همه کسانی که آن را ارزان، پر سر و صدا و دیوانه کننده می‌پسندند، پاسخ می‌دهد. جاده بنگلا با بارهای متعدد، نمایش‌های پینگ پنگ و فروشندگان غذای خیابانی با بزرگ‌تر شدن شب زنده می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Ali IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    خوب بود ممن‌ن که مطلع کردین مارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید