کشف برنج و گوشت فاسد از یکی از فروشگاه های معروف در لرستان خبرساز شد و این خبر توسط سازمان غذا و دارو و سازمان دامپزشکی تایید شد.

کشف یک تن برنج فاسد در فروشگاه معروف!

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: در بازرسی‌های انجام شده توسط تعزیرات حکومتی و بازرسی صمت مقداری گوشت و یک تن برنج تاریخ مصرف گذشته از فروشگاه‌های رفاه کشف شد.

علی اصغر صفری راد در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد قانونی دستگاه‌های نظارتی با واحدهای متخلف، اظهارکرد: با توجه به رصد بازار و دغدغه مردم در حوزه گرانفروشی و اعتراضات خود در سامانه‌های ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ اداره کل صمت طرح بازرسی انجام شد.

وی افزود: در این بازرسی واحدهای متخلف توسط سازمان تعزیرات حکومتی که عمده آنها فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ بودند پلمب شدند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل جدید، جرایم سنگینی توسط سازمان تعزیرات علیه واحدهای متخلف اعمال خواهد شد.

صفری راد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به کشف گوشت و برنج تاریخ مصرف گذشته از فروشگاه رفاه، اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده توسط تعزیرات حکومتی و بازرسی صمت مقداری گوشت و یک تن برنج تاریخ مصرف گذشته از فروشگاه‌های رفاه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: تخلفات فروشگاه رفاه با توجه به تهدیدی که علیه بهداشت عمومی به وجود آورده بود، توسط سازمان غذا و دارو و سازمان دامپزشکی محرز شد، پرونده این واحد متخلف به دادستان ارجاع شده است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: شهروندان به این نکته توجه کنند که اعتراض و ثبت شکایت آنها از طریق سامانه‌های نظارتی بررسی و به تخلفات رسیدگی می‌شود.

صفری راد تاکید کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر اینکه سلامت مردم خط قرمز ما است ، اجازه هیچ گونه تخلف در بحث سلامت مردم توسط هیچ واحد صنفی را در سطح استان نخواهیم داد.

وی  اضافه کرد: مردم می‌توانند هر گونه تخلف در حوزه سلامت و یا موضوع گرانی کالا را از طریق شماره تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ اداره کل صمت اطلاع رسانی کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید