بی احتیاطی باز هم قربانی گرفت. طی یک حادثه دلخراش ۲ نفر در کنار رودخانه دز جان باختند.

حادثه دلخراش در دزفول / عکاسی جان ۲ نفر را گرفت!
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از مرگ عمو و برادر زاده‌اش در پی بی احتیاطی هنگام عکاسی کنار رودخانه دز خبر داد.

روح‌اله بهشتی‌فرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان مبنی بر غرق شدن دو نفر در رودخانه دز، سریعا اکیپ امداد نجات ایستگاه شماره ۲ دزفول به محل گزارش شده واقع در بوستان ساحلی علی کله اعزام شد.

 بی احتیاطی هنگام عکاسی

وی افزود: در این حادثه که به علت بی احتیاطی هنگام عکاسی کنار رودخانه اتفاق افتاد، جوان ۲۲ ساله‌ای که با عمو و دختر عموی خود از ایذه به دزفول آمده بودند، پس از عبور از موانع و بدون توجه به علائم هشدار دهنده، هنگام عکس گرفتن سر خورده و درون آب سقوط می‌کند.

بهشتی‌فرد ادامه داد: در این حین عموی این فرد برای کمک کردن به برادرزاده اقدام می‌کند ولی متاسفانه منجر به مرگ هر دو نفر می‌شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: آتش‌نشانان‌ جسم بی جان عمو و برادرزاده را از آب خارج کرده و در اختیار نیروهای اورژانس ۱۱۵ قرار دادند اما متاسفانه عملیات احیای قلبی نتیجه‌بخش نبود و در نهایت این مرد ۵۰ ساله و جوان ۲۲ ساله به سردخانه باغ بهشت منتقل شدند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید